Fast hon var ju inte siare.
Nä. Men det är den storyn jag väljer att tro på
Ska passa på att tacka @Lenis för en fantastisk insats som LL! Det var oväntat kul att leka igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hon var ju inte siare.
Vilken roll trodde du jag hade @cirkus
En kort sekund trodde jag att du var siare som visste att Mammas var god. Men sen insåg jag att du var ond
Vill ha ny lek typ nu!
Eftersom jag trodde du var siare så försökte jag "ta din roll", göra en @Niyama :P låtsas att jag var siare som siat mammas och inte du.
Lite dumt när det finns en spion med
Jag var så jäkla sur över att Q åkte, jag fattade ju att hon var god så hon var min paketkandidat första natten. Sen så kom Mammas röständring - då tänkte jag precis som jag skrev att hon borde inte gjort den som ond - alltså kan hon få paket.
Jag tyckte att Ida verkade god igår med rätt ordentliga teorier så jag täntke va fan - hon kan få ett paket jag borde fortsatt skicka till Mamsen som var den jag faktiskt trodde på som god. Sen när jag läste Snurris alla inlägg var det inte svårt att se vem som var hennes tvilling.
Lite dumt när det finns en spion med
Jag tyckte jag verkade så god så jag trodde jag skulle få paket igår. Nä, istället skickas paketet till en ulv och JAG blir siad . Fick du skicka till samma två dagar i rad?
Ja, snurris tvilling blev ju rätt uppenbar
Nä. Men det är den storyn jag väljer att tro på
Ska passa på att tacka @Lenis för en fantastisk insats som LL! Det var oväntat kul att leka igen
Jag har oxå tid!
Jag kan va både LL eller spelare eller bara tjuvläsa som spöke om nån är trött på mig Sjukt kul med lekar just nu!
Fattade du att jag var tomte förresten? Jag försökte visa mig genom att godförklara den jag hade skickat paketet till. Tänkte att både spion och Mammas borde fatta