Nej, nu undrar jag om jag inte fått helt fel angående Hemlig och BSF. Hemlig har känts uppriktig på sistone, och om båda är onda kan vi ta ut hemlig imorgon. Men BSF är ändå skummare med följande:
Jag skriver tidigare idag:
I inlägg #84 blir @Blacksmithfarm intressant, där hon först skriver om min teori, vilket innebär att hon uppfattat den, men ändå skriver att den är en hämndröst och dessutom att den sticker ut. Sedan röstar hon på cirkus för att det är mest skumt. När min röst var den som stack ut mest tidigare och inget nytt hänt från någon av oss? (Ser att @Idahoe tar upp samma sak ovan)
och svaret var detta:
Dels känns det lite undansmygande att välja att gå på en tidig teori när mer ändå hänt för att hon inte lyckades reda ut tankarna om Q/Niyama, och hela inlägget är himla defensivt.
Nu när hemlig känns mindre misstänkt (inte omissänkt, bara mindre) iom svaren på slutet väljer jag att ändra min röst:
Mammas ändrar sin röst till BSF
Jag skriver tidigare idag:
I inlägg #84 blir @Blacksmithfarm intressant, där hon först skriver om min teori, vilket innebär att hon uppfattat den, men ändå skriver att den är en hämndröst och dessutom att den sticker ut. Sedan röstar hon på cirkus för att det är mest skumt. När min röst var den som stack ut mest tidigare och inget nytt hänt från någon av oss? (Ser att @Idahoe tar upp samma sak ovan)
och svaret var detta:
Jadu, jag snurrade till det för mig igårkväll, vet inte riktigt hur jag tänkte faktiskt.
Jag satt och försökte bilda mig en uppfattning om Q, men kom ingenstans med det. Och då kände jag att jag inte visste vem jag skulle rösta på, då gick jag tillbaka till motiveringarna och då kändes cirkus svagast.
Jag funderade ju på Mammas röst som en (delvis iaf) hämndröst, för att jag inte tror att hon skulle dra sig för att sticka ut så, å andra sidan kanske det gäller både som ond och som god...
Ja, alltså. Jag utvecklade väl inte mina tankar så bra igår. Till stor del bestod de i att fundera kring Q-Niyama då jag inte visste vad jag skulle tro om dem. Då jag inte fick någon rätsida på det så gick jag tillbaka till mitt tidigare inlägg och valde då att rösta på cirkus för att hennes röst kändes som den hade svagast teori.
Dels känns det lite undansmygande att välja att gå på en tidig teori när mer ändå hänt för att hon inte lyckades reda ut tankarna om Q/Niyama, och hela inlägget är himla defensivt.
Nu när hemlig känns mindre misstänkt (inte omissänkt, bara mindre) iom svaren på slutet väljer jag att ändra min röst:
Mammas ändrar sin röst till BSF