Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!!

img-thing

Snacket gick vidare om VEM som hade poppat stackars Mirtai under föregående natt, herregud, nissarna är ju underbemannade som det är så här års! Folket vände sig emot Blacksmithfarm och tyckte nog att hon betett sig ganska skumt. De tog det säkra före det osäkra och skickade även henne på solresa tills julafton passerat.. Men när de sedan snokade igenom hennes rum såg de att hon hade jobbat hårt med att fixa fina dockor till de minsta. Attan.

Backsmithfarm var tomtenisse/bybo

Jag tycker att jag drog upp rejält med misstankar mot både hemlig och BSF. När sedan BSF röstade på hemlig tänkte jag att de kunde vara ulvar ihop som bestämt sig för att offra Hemlig och så BSF skulle ha alibiröstat, och just då kändes Hemlig skummare. Men Hemlig har känts uppriktig ikväll, så då känner jag att jag kan ge henne (?) en dag till att ge mig mer underlag på.

Jag förstår dock att det ser skumt ut,ville bara förklara mig. :)

Jo, jag vet. Just därför tyckte jag att det var så skumt av dig att "följa" den ena misstänkta mot den andra. Men visst, om du trodde de var alibiröstning så... men nja.

Men attans! Då var alltså BSF bara en god som virrat till det igår och insett det idag. Damn.

Å andra sidan vet vi iallafall att det inte var 5 ulvar, vilket en del var inne på i början med tanke på de många goda specialrollerna. Men är det 4 ulvar innebär det att det kan bli avgörande lynch imorgon :nailbiting: om inte tomten har ett skyddspaket att dela ut inatt dvs.

Vet inte vad man ska tro nu? Alla känns ju hala som ålar. Vill lita på Mammas men gör det inte. För många godförklaringar hit och dit, så mycket information kan inte finnas. Började vara inne på att det kanske stod mellan två goda, men hemlig har onekligen betett sig skumt, framför allt att hon bara tror/tycker nånting utan att vilja utveckla sina tankar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud