Varför är jag död när så många dividerar mitt i natten
Förlåt oavsett vilken roll du (och jag) har är det ju dumt att lyncha dig tidigt det blir så mycket tystare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är jag död när så många dividerar mitt i natten
Brukar ställa mig samma fråga på sommaren. Vad fan ska jag raka benen för?! Jag är ju inte så jävla luden att det blir varmt att låta bli.
Jamen dåså - Kära Tomten - dela nu ut ett beskydd direkt och bums till någon god. Helst till siaren.
@Lenis hur funkar det - om tomten delar ut ett beskydd när kan det användas? och hur? Får mottagaren välja användare eller får mottagaren beskyddet själv?
Vääääldigt mycket OT. Men jag fick just en trofé för att ha varit på buke i 15 år
Vääääldigt mycket OT. Men jag fick just en trofé för att ha varit på buke i 15 år
Till skillnad från er andra så har jag rakade ben sedan ett par veckor tillbakaVar glada att ni kan SE era ben.. Jag utgår ifrån att mina är kvar, och ludna, men magen är i vägen för all inspektion
Vaa? Var har du hållit hus? Har du bytt namn på nicket? Jag trodde du var ganska ny
Till skillnad från er andra så har jag rakade ben sedan ett par veckor tillbaka
Vill ju inte skrämma bort flörten genom att vara luden
Har varit här ännu längre egentligen. Började på stallet tiden och har alltid hetat sammaVaa? Var har du hållit hus? Har du bytt namn på nicket? Jag trodde du var ganska ny
Han blir inte bortskrämd allsÄh, blir hen bortskrämd av det är det lika bra att vara av med henom.
Till skillnad från er andra så har jag rakade ben sedan ett par veckor tillbaka
Vill ju inte skrämma bort flörten genom att vara luden
Har varit här ännu längre egentligen. Började på stallet tiden och har alltid hetat samma
Dock hade jag drygt 3000 inlägg fram till jag började leka för snart 2 år sedan och skrev nog bara i hästrelaterade forum innan så nog ingen som la märke till mig så att säga
Har varit här ännu längre egentligen. Började på stallet tiden och har alltid hetat samma
Dock hade jag drygt 3000 inlägg fram till jag började leka för snart 2 år sedan och skrev nog bara i hästrelaterade forum innan så nog ingen som la märke till mig så att säga
Stackarn och ha vattenkopporIdag somnade dom två små hyfsat i tid, 23 resp 00.30
Men då är självklart sexåringen vaken. Men förstår stackarn. Han fick vattkoppor idag och lider något fruktansvärt av klådan. Så det är okej att vara vaken och se på film.
Öh va?
Jag tror inte att någon tar "verka" ledsen på så stort allvar eller vad menar du?