Nej och sen får man höra "Ät mindre" eller "Det är BARA att röra på sig". Är fan den som tränar mest av alla jag känner och äter minst. Ändå fetast
Hur många kcal äter du på en dag? Har du ätit samma mängd under dessa 3 år?
Det låter ju som att något är galet iaf, och jag vet inte vad man kan göra för att få bukt med extremt låg förbränning. Om det är så att du ligger långt under ditt behov? Ligger du runt gränsen till stabil vikt så är det ju lätt hänt att man räknat fel, att man missat något som påverkar energibehovet mer än hur man tränar och rör sig, och således ligger på överskott istället utan att veta om det. Marginalen mellan underskott och överskott kan vara svår att hitta. Eller kan det vara vattenvikt? Äter du några mediciner? Vatten som lagras i kroppen gör ju att man ser större ut även fast man inte har så hög fettprocent att man skulle klassas som överviktig.
Jag låg på 1600kcal under en tid plus att jag gick efter 5:2, gick inte ner något, men heller inte upp, trodde något var riktigt galet, och celluliterna blev det mer och mer av . Men sedan slutade jag med en medicin jag tagit under lång tid och jag tappade mängder av vatten, och vägde trots allt inte så mycket som jag trodde, och skulle säga att 90% av mina celluliter försvann med vattnet.