Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland önskar jag att det fanns en möjlighet att gå ett program likt Biggest loser, fast utan att TV är inblandat. Viktnedgången behöver ju inte heller vara så extrem som det blir där, men att både "piskas" till ordentlig träning och lära sig att äta rätt under ordnade former.
Borde jag veta vem/vad Bob är?Ge mig en Bob!
Ja! Bob Harper är ju en av tränarna! Fast jag gillar Jillian Michaels också.Borde jag veta vem/vad Bob är?
HAHAHA, jag ha bara sett svenska varianten...Ja! Bob Harper är ju en av tränarna! Fast jag gillar Jillian Michaels också.
Skönt att fler än jag förstår det. Det är liksom två helt skilda saker. 2-3 kilo skulle jag nog kunna klämma ner mig på en vecka eller två om jag tog tjuren vid hornen. Men det är ju rätt ointressant när det är ytterligare 35 eller nåt som ska bort. DÅ får man liksom använda en annan metod, som kanske mer sitter i huvudet än i mat och motion.Vikttråden 2015 är ingenting för mig heller. Jag har 40 kg att gå ner och då känns det löjligt att diskutera med någon som behöver gå ner 2-3 kg. Man spelar i en annan division i min värld
/Lizzie
Åh, jag Älskar den amerikanska! Det är så mycket av allt liksom!HAHAHA, jag ha bara sett svenska varianten...
(sitter vid datorn istället för att lo på tvn)
Skönt att fler än jag förstår det. Det är liksom två helt skilda saker. 2-3 kilo skulle jag nog kunna klämma ner mig på en vecka eller två om jag tog tjuren vid hornen. Men det är ju rätt ointressant när det är ytterligare 35 eller nåt som ska bort. DÅ får man liksom använda en annan metod, som kanske mer sitter i huvudet än i mat och motion.
jag skulle högst troligt stänga av efter 5 minuter, just för att det är så amerikanskt... Jag klarar inte riktigt av det där.Åh, jag Älskar den amerikanska! Det är så mycket av allt liksom!
Såg en annons om att det finns krav maga här i Halmstad och blev nyfiken. Men så kom jag på att jag är tjock, vågar man maila och fråga om tjocka kan träna krav maga? Och vågar jag gå dit själv