meeeh, dumma internet!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De följer väl sina rutiner, vet inte hur det ser ut med om de kan se dina resultat från andra enheter inom vården.
Oavsett så hoppas jag att allt ska gå vägen för dig (varesig det blir en knodd eller en op).
Tydligen är det en viktgräns på vanliga p-piller också. Alltså nog för att jag visste att vissa tycker att tjocka människor inte borde få ha sex men..Själv är jag väl i motsats situation då, vill verkligen inte ha barn och märkte efter en liten "olycka" förra helgen att akut p-piller tydligen har en viktgräns.
Både ja och nej. Tänkte testat p-ring eftersom till och med p-piller är ett jäkla gissel att komma ihåg. Mini-piller är vad jag förstått ännu mer strikt så då kan jag nog, tyvärr, lika gärna strunta i det.Fast jag har inga som helst problem att få ut minipiller, vilket ska vara lika säkert som kombinerade p-piller. ( http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Preventivmedel/Minipiller/ )
För jag antar att det är det du syftar på?
Både ja och nej. Tänkte testat p-ring eftersom till och med p-piller är ett jäkla gissel att komma ihåg. Mini-piller är vad jag förstått ännu mer strikt så då kan jag nog, tyvärr, lika gärna strunta i det.
Mizzy rekommendationen är att ta dem exakt samma tid, men fan heller har jag aldrig gjort och aldrig blivit gravid heller (ätit dem i öh 8 år tror jag). Så för min del så funkar dem lika bra trots att jag är glömsk (ibland går det nästan 36 timmar emellan).
Jag kanske har svårt att få barn, vet ej. Vet bara att min mens försvunnit helt på minipiller, och just nu kvittar det om jag slarvar då jag inte har sex ändå Jag ville eg ha p-stav när jag inte fick ta kombinationspiller, men det fick jag inte för bm. Och sedan har det rullat på och jag har glömt att rådfråga dem om hur det ser ut med marknaden för oss tjockisar. Får väl ta mig för och göra det nästa gång det är dags att förnya