Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ringde kirurgen idag 10.30.
Remissen är godkänd *idag* och hon skulle fråga koordinatorn om datum och återkomma om en stund.
Den stunden har tyvärr inte infallit ännu
Hjälp...
Har fått ett stort bekymmer...
Satte in en hormonspiral i oktober och mitt sötsug har tagit onaturliga proportioner.
Ovanpå detta jobbar jag ständig natt som väktare och har ingen fast rast. Jätte svårt att äta på regelbundna tider.
Dricker inte kaffe så jag har fått ett Cola beroende istället, måste ju ha koffein...
Min lilla Docka skall ridas in i höst/vinter och jag måste ner 15-20 kilo för att kunna göra det själv.
Nu till min fråga, då jag förstått att flera av er också jobbar natt eller oregelbundet. Hur löser ni det med träning och mat????
Nu ligger träningen lite på is, men jag är piggast på "morgonen" (dvs när jag vaknar och de första 4-5 timmarna) så jag försöker träna då oavsett om jag går dag eller natt. Jobbar jag natt brukar jag äta frukost bestående av middagsmat mellan 16 och 19, en mindre middag på jobbet runt 23 (oftast får vi ihop det då det börjar lugna sig då) sedan gör jag ju det dumma valet att inte äta igen förren dagen efter vid 16-19. Har dock lagt upp en plan att försöka få i mig lite fil med bär på morgonen.
Denna länken fick jag av min dietist att läsa igenom: http://www.vetenskaphalsa.se/ratt-mat-vid-ratt-tid-ger-skiftarbetare-en-battre-halsa/
Igår fick jag en operationstid på Ackis den 29/9.
Så nu är det pulver, hunger och huvudvärk för hela slanten!