Tjockistråden del 2

Det är lätt att falla för frestelsen, men var inte irriterad! Försök bara varje dag att leva bättre än gårdagen. Jag orkar inte må dåligt över vad jag äter, dag ut och dag in, så jag försöker bara att inte beskylla mig själv för dåliga val och försöker att tänka på de val jag gjorde som var bra.

- Åt nutella med sked direkt ur burken

+ Jag var på gymmet idag, ca 45 min kondition med cykel fram- och tillbaka och riktigt pulshöjning på cykeln innan gympasset.
+ Ca 45 minuter på gymmet.

I övrigt har jag ätit helt ok under dagen.
Snyggt jobbat Hörru med träningen!!

Nyss uppstigen ur bassängen... :heart
Och baddräkten känns sladdrig... Tror dock tyvärr att det är materialet som börjar ge med sig och tappar elasticiteten. Fast just nu låtsas jag att det är för att jag har magrat :laugh::rofl::banana:

Jag hr gått och blivit sjuk så min löpträning skiter sig bigtime just nu. Men yoga funkar fantiskt utmärkt när man är helt täppt i näsan med, även om det tar en stund att lyfta sig ut soffan :D

Min mars-utmaning går helt okej! Ganska bra, vill jag nog påstå. Vägde ju in mig på 86,9 kg, i söndags vägde jag 86,5 kg och imorgon är det vägdag igen. Jag har gått på bandet nästan varje dag, och för de två dagar jag missat hittills så jag har kompenserat upp det genom att gå extra mycket andra dagar. Matloggandet går också bra. Utöver det så har jag råkat på ytterligare en dipp i humöret, men jag hoppas att kunna kravla mig ur ångesten snart.

Gaaaah jag vill åka och köpa en stor godispåse med cola till. Eller chips, ostbågar eller semla! Vad som helst som är onyttigt och sliskigt! Behöver jag nämna att jag har mens?!

Jag måste hänga på. Jobbigt besök hos läkare, katastrofal HbA1c och bister läkare som mer eller mindre beordrade mig att gå ner i vikt, en hel del. :meh: Jag hatar gym, hatar, hatar, hatar, simma fungerar inte av fysiska skäl. Är otroligt plattfot så trots inlägg får jag kramp i vaderna av att gå eller jogga. Nej cykla är inte en bra idé med tanke på att jag inte ser något och min balansförmåga ligger på minus. Hjälp? Jag har redan fått pastaförbud av läkaren.

Liknande trådar

Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt...
14 15 16
Svar
318
· Visningar
21 868
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
  • Låst
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
101 102 103
Svar
2 046
· Visningar
172 578
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV