Tjockistråden 4

Det blev 3 gympass förra veckan och med tanke hur mycket jag jobbade är jag nöjd med hur mycket jag orkade. Igår var jag dock trött så behövde längre återhämtning mellan set och olika övningar.
Verkar ha hittat en overnight oats som jag gillar och ska äta kommande veckan.

Har i te ätit riktigt som jag borde sista veckan, har iof bara ätit mat förutom en semla men alldeles för mycket mjölmat har det blivit. Känns tydligt i kroppen och magen. Också haft migrän och kännt mig lite uschlig under veckan. Det är alltså orsaken till slarv med maten men jag funderar på om det också är så att det är maten som gjort att jag känt mig dålig. Lite moment 22 sådär.

Nåväl, nu blir det skärpning på råvaror igen och inga kolhydrater. Ska försöka hålla mig till att äta upp matlådor från frysen mestadels så blir det ganska enkelt. Behöver nog inte ens handla den här veckan.

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Kopierar in förra trådstarten: En tråd för oss med STOR övervikt som vill pusha och peppas! Gå ner tillsammans. Med stor övervikt pratar...
101 102 103
Svar
2 046
· Visningar
172 946
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 673
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 966
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 053
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka