Idag håller jag på att testbaka tårtor till mitt fylla-jämnt-födelsedagskalas nästa helg. Just nu en chokladkaffetårta med chokladganache. Provsmakning ikväll
Blev den bra? Vi är redo för festligheterna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag håller jag på att testbaka tårtor till mitt fylla-jämnt-födelsedagskalas nästa helg. Just nu en chokladkaffetårta med chokladganache. Provsmakning ikväll
En gurka är ju alltid en uppskattad gåbortspresent!Ska på libanesisk middag, medtager champagne och en gurka. klassiska gåbort-tillbehör.
Men herreguuud Mineur, angivelser heter det ju inte! Anvisningar menar du ju! Gud vad du är pinsam...Fick en burk "äkta" fajitakryddning från en vän som varit i Mexiko och det stod inga direkta angivelser på paketet
Åh, är det så att ni ska kunna bygga en sådan där gurk-kaktus som man sätter tandpetare med geléhallon i?! Snälla säg att jag inte var den enda som gjorde detta som barn...?Ska på libanesisk middag, medtager champagne och en gurka. klassiska gåbort-tillbehör.
Åh, är det så att ni ska kunna bygga en sådan där gurk-kaktus som man sätter tandpetare med geléhallon i?! Snälla säg att jag inte var den enda som gjorde detta som barn...?
Bott utomlands för länge?Men herreguuud Mineur, angivelser heter det ju inte! Anvisningar menar du ju! Gud vad du är pinsam...
En gurka är ju alltid en uppskattad gåbortspresent!
Typ nästan! För någon vecka sedan skrev jag i någon tråd att jag "skulle få hjärtslag"... Ungefär lika begåvat.Bott utomlands för länge?
Blev den bra? Vi är redo för festligheterna!