Ja jag vet inte, jag har gått i livets enkla skola!<K
Livet är inte så lätt som somliga tror.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vet inte, jag har gått i livets enkla skola!<K
<K
Spaghetti med köttfärssås. MAKEN lagar, jag smygkryddade när han besökte badrummet.
Ja jag vet inte, jag har gått i livets enkla skola!
Spaghetti med köttfärssås. MAKEN lagar, jag smygkryddade när han besökte badrummet.
Jag har rört ihop @Hyacinth :s kesoröra till bakad potatis som jag inte ätit sen Adam var länsman. Mycket gott! Kompletterade med vitlökssmör och folköl. Det är den typen av fredag.
Vad innehåller röran(utöver keso dårå)?
@Hyacinth
Kul! Jag tycker den är bra
Det var den! Utökade med fetaost, lite citron, en försvarlig mängd färsk chili, lite gräddfil istället för majonnäs och rostad bacon. Och vitlökssmör då. Samt egenodlad persilja och gräslök. Supergott! En mycket bra grundsås som skulle kunna passa till mycket.
Jag tänker berätta för @Hyacinth s make att hon har smygkryddat. Det är hans rättighet att få veta det och som det nu är vet alla utom han. Det är så fel!Smygkryddning! Detta misstroendevotum i ett kärleksfullt FÖRHÅLLANDE.
Var inte så moraliserande! Är du säker på att smygkryddarens DUFVA verkligen vill veta?Jag tänker berätta för @Hyacinth s make att hon har smygkryddat. Det är hans rättighet att få veta det och som det nu är vet alla utom han. Det är så fel!
Jag tänker berätta för @Hyacinth s make att hon har smygkryddat. Det är hans rättighet att få veta det och som det nu är vet alla utom han. Det är så fel!