Om hen inte får veta lever hen ju i lögn!Var inte så moraliserande! Är du säker på att smygkryddarens DUFVA verkligen vill veta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om hen inte får veta lever hen ju i lögn!Var inte så moraliserande! Är du säker på att smygkryddarens DUFVA verkligen vill veta?
Du strimlade och marinerande köttet och sen stekte det?Det där marinerade köttet, risnudlar och en stor hög edamamebönor blev gårdagens middag. Förutom ett kilo koreansk chili hittade jag fem paket sesamfrön. Får försöka äta upp det på något sätt.
Japp. Lång marinering. 6 timmar eller så.Du strimlade och marinerande köttet och sen stekte det?
Ikväll ska vi äta lövbiffsrullader fylld med gorgonzola, och klyftpotatis. Eller en köttbit och potatisgratäng. Har inte riktigt bestämt mig än. Har ont i halsen och tycker därför mycket synd om mig själv, så det får lov att bli vin till. Lika bra att passa på innan jag blir riktigt sjuk och tappar smaken.
Passar det om jag kommer direkt efter jobbet, sådär runt 18?!Idag håller jag på att testbaka tårtor till mitt fylla-jämnt-födelsedagskalas nästa helg. Just nu en chokladkaffetårta med chokladganache. Provsmakning ikväll
Ska jag ha kaffe eller te redo?Passar det om jag kommer direkt efter jobbet, sådär runt 18?!
Igår åt jag toast med ost och skinka, gott för all del men samtidigt lite deppigt eftersom jag typ bara vill äta det idag med. Och imorgon. Och på måndag osv. Allt ni lagar låter så gott och jag känner bara noll lust för matlagning och ätning.
champagne?!Ska jag ha kaffe eller te redo?
champagne?!
Jag undrade just var de alkoholhaltiga alternativen tagit vägen
Kan ju inte dricka upp all champagne INNAN fölsedan