Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aah! Är detta något de gör regelbundet? Snälla säg att detta är något de gör regelbundet!Har varit på bottomless brunch på Malmö Live. Kommer inte kunna äta på flera dagar. De hade MUSSLOR på brunchen Och chokladfontän! Allt där emellan kan ni nog föreställa er. Soffläge resten av kvällen.
Aah! Är detta något de gör regelbundet? Snälla säg att detta är något de gör regelbundet!
Var hittar man den, då? Jag har bara köpt tofu från ICA Maxi.......Jag älskar tofu men det kan variera väldigt mycket i smak beroende på märke. Generellt är de som finns att köpa i vanliga butikskedjor inte så mycket att hänga i granen. Jag gillar den här:
Den är så god att den går att äta som den är. Det skulle jag aldrig vilja göra med t ex Kung Markattas.
Importbutiker som säljer asiatiska livsmedel. Så framställningen är väl en annan femma, där är nog ekologisk tofu från Ica ett betydligt bättre val. Smaken är dock mycket mjukare och rundare, utan den där kärva skärpan som jag tänker mig är problemet.Var hittar man den, då? Jag har bara köpt tofu från ICA Maxi.......
Vad du annars kan göra med Ica-tofun är att skära i kuber, marinera i rejält med kryddor och sedan steka så kuberna får ordentlig stekyta. Det tycker jag är bästa behandlingen för tofu som smakar sisådär.Var hittar man den, då? Jag har bara köpt tofu från ICA Maxi.......
Alltså. Jag menar inte att jag gillar din/din partners livskris. Bara så du vet.Jag tror du är lite klärvoajant, faktiskt! Livskrisen och det.
Den köper jag också och det var den jag toppade min soppa med idag, helt utan tillagning och marinering. Det är ju inte precis en nackdel att den kostar 15kr/500g heller.Jag älskar tofu men det kan variera väldigt mycket i smak beroende på märke. Generellt är de som finns att köpa i vanliga butikskedjor inte så mycket att hänga i granen. Jag gillar den här:
Den är så god att den går att äta som den är. Det skulle jag aldrig vilja göra med t ex Kung Markattas.
Liivskriser som är så roliga!Alltså. Jag menar inte att jag gillar din/din partners livskris. Bara så du vet.
Eller hur! Jag tror att min är kronisk.Liivskriser som är så roliga!
Liivskriser som är så roliga!
Mest är den ju en felläsning.Är livskrisen av samma modell som tidigare?