Det var kodat, okej?!öremiäranväbdning
Premiäranvändning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var kodat, okej?!öremiäranväbdning
Premiäranvändning?
öremiäranväbdning
Det är en väldigt exklusiv fisk såklartAlltså jag trodde seriöst det var en fisk. Väbding liksom, klockrent fisknamn och så något med ör(ing) där i början.
Exotisk, rödlistad, utrotningshotad och fiskas med extremgrymma metoderDet är en väldigt exklusiv fisk såklart
Den enda typen av fisk jag äter framförallt om den fiskas så att andra arter får stryka med i förbifarten, typ söta lunnefåglar och sköldpaddor.Exotisk, rödlistad, utrotningshotad och fiskas med extremgrymma metoder
@Anna jag funderar på att göra egna rullar imorgon. Vad har du i dina (skulle säkert kunna leta upp det, men jag är typiskt lat!)? Och i såsen? Jag kommer säkert bli jättearg och göra sönder saker för att de inte blir perfekta på första försöket, men jag ska försöka ta det lite lugnt
Inte längre men går på exakt samma KONFERANGSER som när jag var statligt anställd. Träffar alltid någon av de gamla kollegornaNi som får så fantastisk mat på KONGFERANGSER, ni är inte statligt anställda, va?
Tack för alla tipsen @Anna !! Får se vad det blir för fyllning, men jag förutsätter att det blir grymt gott i alla fall!
A
Jag fortsätter hylla Rättika som grönsak, fantastisk i rullar!