The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Funkar den? Alltså jag menar, hoppar hästarna som de ska över alla hindren? :)
OM isf skulle jag med vilja ha den :angel: För den va riktigt läcker :p

Ska ändra lite och testa den på olika platser för att se om vattnet håller rätt nivå. Funkade när jag flyttade den till ett annat låglänt område i alla fall.

Och så måste jag lära mig hur man packar ihop filer först. :angel:

Akerman: Alla hinder funkar inte men jag ska försöka göra så många som möjligt hoppbara sen. :)

:D :D

Och din fälttävlansbana! :eek: :bow:

Änyväg, jag hittade lite prylar via länkar jag fick av snällisarna här! Har bara inte tagit mig för att bygga nu det senaste. Hatar att ladda ner hus, blir bara arg på allt som är fel :angel:.

Jag har bara Husdjur. Är sjukt sugen på Årstider nu dock.

Jag har också bara Husdjur på min dator, men imorgon ska jag få en ny kompjuter och då ska jag peta in alla mammas EPs (utom Övernaturligt :eek:) och eventuellt köpa Årstider också så jag slipper vänta på att nästa EP kommer ut så jag kan få låna mammas skiva. :angel:

Watson och Akerman - alltså, jag ska försöka ordna banan, men det blir inte idag, eller denna vecka. Men förhoppningsvis innan jag tagit min kandidatexamen. :idea:;):D

Några nya bilder från mitt senaste projekt.. är dock inte helt nöjd men men...:p

Screenshot-152_zps90da197a.jpg

Tomten
Screenshot-153_zps681acdd0.jpg

Baksidan
Screenshot-160_zpsc0218126.jpg

Uteplatsen
Screenshot-154_zps2ed6d9cd.jpg

Sidan av stallet..(dålig bild)
Screenshot-155_zps38427af6.jpg

Stallgång från framsidan
Screenshot-158_zps5988f3da.jpg

Stallgång från baksidan/hagen
Screenshot-161_zpsc3964501.jpg

Pool/bastu-huset
Screenshot-162_zps807d0367.jpg

Pool/bastu-huset

Skitsnyggt! :love:

Har en fråga till alla husbyggargalningar ;) Hur gör ni med taket? Lägger ni eget tak eller kör ni automatiskt? Kanske något som har tips hur man gör om man har en byggnad med mycket sneda väggar?

Jag lägger mitt själv, nästan alltid i alla fall. Hur menar du med sneda väggar? :)

Akerman: Snyggt! :) Är det Sunlit Tides? Känner inte igen världen! :)

Tackar! :)
Japp, det är Sunlit Tides. Hade dock lite för stor tomt kändes det som, svårt att fylla ut tomten, samt husinredningen :p

Jag lägger också mitt tak själv. Blir aldrig bra med det automatiska tycker jag..
Har dock inga tips vid sneda väggar.

Jag lägger mitt själv, nästan alltid i alla fall. Hur menar du med sneda väggar? :)

Alltså inget fyrkantshus, utan mer kupolbyggt eller vad man ska säga :p

Automatiskt tak ser förjäkligt ut, men hur gör man om man bygger själv? Tycker inget händer de gånger jag försökt.

Åh gud vad snygg inredning i vardagsrummen (de smala halvrunda borden är ju to die for!), jag som älskar lila skulle inte ha något emot det där rummet. :angel::love:

Sitter just nu och laddar ner årstider till min nya dator. Den är supersnabb och spelen på skiva gick fort att få in, räknar dock med att det tar minst 4 timmar att ladda hem EPn från Origin med mitt mobila bredband. :grin:

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 954
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 132
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar