Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
KL
Hoppar in här och frågar lite
Precis börjat spela Sims, har aldrig spelat det förut.
Men hur får jag pengar? Just nu har mina stackars simmar inget kök, kan inte köpa nåt. Måste man köpa simspoints för riktiga pengar?
Jag hade precis samma problem! Som sagt behöver du inte registrera dig för att kunna spela, men jag VILLE registrera mig och ringde till slut kundtjänst. Fick sitta i telefonkö i 25 minuter, men till slut fixade det sig.
Kunde inte ladda ned världar och andra saker när jag använde Chrome, dock. Med Firefox gick det bättre.
Om det är diskbänken som är smutsig eller toaletten så trycker du helt enkelt på den ytan som ska rengöras och välj "rengör" eller "städa". Annars kan du via telefonen/mobilen beställa ett hembiträde som kommer varje dag och håller efter huset.
Överlämnar ansvaret för länkning till de andra, för jag har bara en och den går att googla fram, första sökresultatet om man söker på "the sims 3 free stuff"
Hästsaker laddar jag uteslutande ifrån ett forum som heter equus-sims.com, gå in under fliken som heter Our Forum. Den kommer dock stängas ner snart då de har startat en ny men det finns länk till nya sidan från gamla forumet
Möbler och andra saker till huset laddar jag ner från TSR = The Sims Resource, de har många saker gratis men det finns också saker som är Subscribe (kostar). För att komma åt dom får man betala runt 140:- och har då 2 månaders abonnemang på subscribe och kan under den perioden ladda ner hur mycket saker som helst.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.