The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Tråkigt att det inte går att nyttja. Var har du hittat alla träns och sadlar? Jag har uppenbarligen letat på helt fel ställe.

På Exchange finns väl det mesta i utrustningsväg. Leta bland de mest nedladdade så får du nog snabbt tag i olika träns, schabrak och benskydd.

KL
Hoppar in här och frågar lite :p
Precis börjat spela Sims, har aldrig spelat det förut.
Men hur får jag pengar? Just nu har mina stackars simmar inget kök, kan inte köpa nåt. Måste man köpa simspoints för riktiga pengar? :crazy::confused:

KL

För att få pengar till simmarna trycker du shift+ctrl+c och skriver in motherlode, upprepa för mer pengar!

Simpoints behöver du inte ha, för det finns sidor man kan skaffa prylar gratis :)

Sv: Inloggning på sims

Jag hade precis samma problem! Som sagt behöver du inte registrera dig för att kunna spela, men jag VILLE registrera mig och ringde till slut kundtjänst. Fick sitta i telefonkö i 25 minuter, men till slut fixade det sig.

Kunde inte ladda ned världar och andra saker när jag använde Chrome, dock. Med Firefox gick det bättre.

Jag skulle också gärna vilja ha lite tips på sidor med gratis grejer till hästar, stall, att bygga ridbanor osv, och även möbler och saker till huset :D

Om det är diskbänken som är smutsig eller toaletten så trycker du helt enkelt på den ytan som ska rengöras och välj "rengör" eller "städa". Annars kan du via telefonen/mobilen beställa ett hembiträde som kommer varje dag och håller efter huset. ;)

(jag behöver ett irl!)

och om simmen är prydlig ska man kunna klicka på golvet och välja "städa hela huset". :)

Överlämnar ansvaret för länkning till de andra, för jag har bara en och den går att googla fram, första sökresultatet om man söker på "the sims 3 free stuff" ;)

Där ser man. Då kan vi dra slutsatsen att jag aldrig haft en sim med egenskapen prydlig. :angel:

Hästsaker laddar jag uteslutande ifrån ett forum som heter equus-sims.com, gå in under fliken som heter Our Forum. Den kommer dock stängas ner snart då de har startat en ny men det finns länk till nya sidan från gamla forumet :)

Möbler och andra saker till huset laddar jag ner från TSR = The Sims Resource, de har många saker gratis men det finns också saker som är Subscribe (kostar). För att komma åt dom får man betala runt 140:- och har då 2 månaders abonnemang på subscribe och kan under den perioden ladda ner hur mycket saker som helst.

Hur får man sina nedladdade saker till spelet?
Har laddat ner en soffa och en tvättmaskin, men hittar dem inte när jag ska sätta in dem i huset :confused:

*KL*

Lite nya bilder kommer här, fortfarande inga på araberna dock då det började regna precis när jag skulle till att fota dom :D

I förrgår fick det bli en långritt på Venice utmed havet, gäller att passa på medans det är fint väder ;) Ingen ridhjälm, jag vet. Ajabaja! :angel:

8801480_orig.jpg

4467219_orig.jpg

8629953_orig.jpg

9859038_orig.jpg

Ridturen avslutades med en skön galopp på stranden

8552722_orig.jpg

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 950
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar