The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Tackar! :)
Japp, det är Sunlit Tides. Hade dock lite för stor tomt kändes det som, svårt att fylla ut tomten, samt husinredningen :p

Jag lägger också mitt tak själv. Blir aldrig bra med det automatiska tycker jag..
Har dock inga tips vid sneda väggar.

Supersnyggt bygge! Gillade idén med stallet, har inte ens tänkt på att man kan göra sådär :angel:

Jag har funderat på att bygga en hästgård i Sunlit Tides, men finns det något ridcenter osv i den världen?

Tackar alla! Nu blev jag lite rörd faktiskt :o

Supersnyggt bygge! Gillade idén med stallet, har inte ens tänkt på att man kan göra sådär :angel:

Jag har funderat på att bygga en hästgård i Sunlit Tides, men finns det något ridcenter osv i den världen?

Ja, iden med stallet gillar jag med. Tycker inte om när hästarna går in o ur boxarna hur de vill så de springer fritt runt omkring på gården.. därav försöker jag bygga så de hamnar direkt i hagen när de går ur boxarna istället :) hihi

Ja, jag har länge funderat på att bygga en hästgård på ST men eftersom det inte finns utplacerade ridcenter så har jag dragit mig för det. Men sedan kom jag på att man kan ju placera ut dem själv :idea: Så det är precis vad jag har gjort! Ridcenter, "träningsbanan", olika parker, mm :)

KL

Jag älskar min nya dator! Jag kan ha upplösningen på max och det går fort så fort. :love:

Har dock bara byggt än så länge. Min gamla favorithäst fick hänga med i datorflytten så han kan skymtas på någon bild. Är nöjd med utformningen på stallet, nu ska bara resten in på tomten... :crazy:

Screenshot-2_zps69340558.jpg

Screenshot-4_zpsf97587d4.jpg

Screenshot-10_zps470afdac.jpg

Screenshot-15_zps0f94e75e.jpg

Screenshot-18_zps7b78bcc4.jpg

Är så sjukt nöjd med benlindeförvaringen, en dekoration från något prylpaket!

Screenshot-19_zps8b87bf0f.jpg

Screenshot-20_zpseabe93bd.jpg

Screenshot-21_zpseb4641ad.jpg

Ska snart skicka ut dem på fälttävlansbanan för att testa något hinder också. :D

Boxarna :love:
Var har du hittat dem? :angel:

Samt hyllorna du har "benlindor" i? :)

Riktigt snyggt stall förresten :D

Tack hörrni! Det mesta är ju sånt som går att ladda ner... :D

Benlindeförvaringen är handduksförvaring som kom med prylpaketet Sovrum och badrum. Fanns en till förvaringshylla som också kan passa i stall.

Boxarna är mest fina, inte så spelvänliga ;), kan PMa länk senare, samma med sadelkammarinredningen.

Håller på att färdigställa tomten, det skulle inte bli så präktigt tänkte jag men det blir ingen billig anläggning precis. :crazy:

Nu äre färdigt. Jag ska inte bomba ihjäl er, detta är sista. :angel:

Screenshot-48_zps20788118.jpg

Screenshot-50_zpsa32e4411.jpg

Bostaden i förgrunden. Gick jag för bananas med vallmon? :crazy: Hagstaketen ska bytas när jag laddat ner ett fint trästaket.

Screenshot-51_zps4101091b.jpg

Screenshot-52_zps53d7f071.jpg

Screenshot-53_zps819632c7.jpg

Gaah, ser nu att jag glömde ändra teglet på muren, det ska ju vara samma färg som husen...

Blev inga bra bilder från banan, det haglade och regnade precis hela tiden och bilderna blev jättemörka.

jump2_zpsb8571e6f.jpg

*Delvis KL*

Så snyggt allt är som lagts ut sen sist jag skrev :laugh: Keep up the good work!

Jag har äntligen lite nya bilder att bidra med jag också, främst på alla hästarna dock så förbered er på en bildbomb :o :D

Börjar med mina SWB

2757816_orig.jpg

6002242_orig.jpg

6846712_orig.jpg

9363835_orig.jpg

6058857_orig.jpg

7372324_orig.jpg

Delar nog upp bilderna på två inlägg i stället ;)

Mina AQH

6642394_orig.jpg

4872732_orig.jpg

7737387_orig.jpg

1835515_orig.jpg

3774516_orig.jpg

2475687_orig.jpg

Jag har inte hunnit ta nya bilder på mina araber än men tänkte göra det inom de närmsta dagarna :)

Väntanulite... Westernridning? Sadlar, träns och bett? Är detta nedladdat eller vad fasen har jag missat?

Inloggning på sims

Köpte Sims3 idag.
Man verkar visst behöva registrera sig så man kan logga in när man spelar.
Men det går verkligen inte! Har reggat mig med sifferkoden, men det går inte att logga in. Står bara att mailadress eller lösenord är fel, men det är det ju inte?
Har provat bytt lösenord men det hjälper inte heller :confused::devil:
Vad ska man göra då? Hjälp?

Sv: Inloggning på sims

Man behöver inte vara inloggad för att kunna spela.
Registreringen är väl mer än fördel om man vill ladda ner spelet sen via Origin (då kan man spela utan skiva)
och sedan tror jag man måste vara inloggad för att kunna ladda ner prylar från Sims-sida (Exchange/Shop).
Sen kanske det finns fler fördelar med registreringen med..men spela ska du kunna ändå, vad vitt jag vet i alla fall.

Du är välkommen till The Sims 3 Husdjurs-tråden :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 954
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 132
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar