The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

aah, tackar! :) Ja TSR brukar jag med använda, det var den sidan jag tänkte på förut :p

Nu har jag kommit fram till att det måste vara enklare att ladda ner packages-filer istället för sims3pack-filer..
MEN nästan överallt där jag laddar ner ifrån (ex: TSR) är det sims3pack-filer :mad:
Eller är det bara jag som är dum o inte ser hur man laddar ner packages-filerna? :p:confused:

TSR har bara sim3pack filer tyvärr, vissa saker kan man konvertera till .package men långt ifrån allt tyvärr =/

@LindgrenV
Det är enklare att hålla koll på vilka filer man har och radera de man inte vill ha kvar. De filerna läggs bara i en mapp som man skapar och så kommer de in automatiskt i spelet, man slipper hålla på och installera dom :) Själv har jag närmare 1400 sims3pack filer :angel: och över 700 packagefiler :D

Hehe ja, jag insåg det jag med :p
Men sen jag måste nog säga att jag klår er med antal filer. Kollade nu precis och jag har 8032 st sims3pack-filer och 477 Packages-filer :angel: :p höhö

Haha! Du är värre än jag :D Fast jag känner en som har haft mer än 13 000 filer totalt :eek:

KL

Har laddat ner/köpt en tvättmaskin för såna här simpoäng man kan samla på sig, via nätet. Men den verkar inte vilja användas. Texterna visar bara grått, inte blått som man kan välja vad man vill göra.

Hehe jaa, man måste ju ha lite prylar att variera mellan ;) Ändå tycker jag att jag vill ha mer! Så 13000 filer vore ju inte så dumt :p

Har du någon tvätt som ska tvättas då?
Prova att ta en dusch, sedan får du testa tvättmaskinen igen. Funkar det inte då så vet jag tyvärr inte vad felet ligger :(
Kanske möjligtvis att du behöver nån expansion eller nåt för att det ska funka?!

Alltså jag fattar inte var ni hittar alla grejer? :eek:
Är det på den sajten på tre bokstäver som finns nämnd? Hittar aldrig nåt kul på exchange :(

Bild från igår :D

Screenshot-72_zps09597670.jpg

Var i spelet är det man kan ändra hästens storlek egentligen?
Laddade ner "inställningen" och vet/hört att de ska finnas nån ny "spak" men har inte riktigt listat ut var..

Har du någon tvätt som ska tvättas då?
Prova att ta en dusch, sedan får du testa tvättmaskinen igen. Funkar det inte då så vet jag tyvärr inte vad felet ligger :(
Kanske möjligtvis att du behöver nån expansion eller nåt för att det ska funka?!

Ja, hittade en hög smutstvätt nedanför sängen....Får väl ha den som prydnad annars då :p

Jag har ingen aning, laddade ned en färdig miniatyrhäst och varje gång jag gör en häst så är den miniatyr från början men blir vanlig om jag väljer någon ras eller "skapa en häst"-rasen. Så jag fortsatte helt enkelt göra den medan den var miniatyr :D

Men det buggar lite grand så jag tröttnade på den och adopterade bort den :o Bland annat när han rullar sig så gör han det i luften, och ibland sticker rumpan rakt upp :D

Ja, hittade en hög smutstvätt nedanför sängen....Får väl ha den som prydnad annars då :p

Dom brukar börja lukta så småningom. Har du tvättkorg? Och torktumlare?

Förövrigt, var får ni tag på shettisar?

En sak till, jag har en mapp med "Featured Items" på min dator. Någon som vet hur jag kommer åt dom prylarna?

Senast ändrad:

Man gör det i CAS delen, alltså när man skapar hästen och ska ändra kroppsbyggnaden så ska slidern finnas där :)

@Sasse
Det finns flera på exchange som jag har gjort, alla 5 har olika mankhöjd tyvärr minns jag inte exakt vilken de har :)

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 304
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 957
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 133
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 451
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar