The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

*KL på mig själv*

Fixat lite nya bilder på pållarna nu (har inte kallbloden längre), lilla shettisfröken bor i samma hushåll som dessa :)

Sto
34.jpg

Hingst
33.jpg

Hingst
32.jpg

Sto
29.jpg

Sto
30.jpg

Hingst, hade namntorka därav namnet :D
31.jpg

Shit vilka snyggingar! :love:

Längtar tills jag får hem en stationärdator och kan köra igång! Vilken borde jag välja? ;):D

Den första var riktigt fin!

Sitter och surar, letade rätt på spelskivan för att installera på datorn, bara för att bli påmind om att cd-läsaren är rätt kaputt. :mad:

+ eyz

Tack tack! ganska nöjd med dom själv även om jag inte kan ta åt mig äran för färgerna (nedladdade :D).

Vilken dator du borde välja ? det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med :D Jag kan ungefär lika mycket om datorer som jag kan om kärnfysik :angel:

Supersnygga! Var hittade den fina grimman?
När du laddar ner, du känner inte av att spelet hänger sig typ vid användning av testingcheatsEnabled true?

På equusforumet :) Nej inte mycket alls, inte mer än vad det gjorde tidigare men så rensar jag bort onödiga filer också med jämna mellanrum + har mods som rensar bort saker som fastnar i spelet och dylikt :)

Equus forum? Kan du Pm sidan?
Kan göra samma sak med sidan att hitta de Mods att ta bort filer etc som gör att spelet fastnar?

Här är lite bilder på mina nya hästar. Jag som inte skulle spela nåt nu. :mad::p

sims1.jpg

sims2.jpg

I bakgrunden syns stallet och det primitiva huset (längst bak)

Screenshot-3.jpg

Dressyrbanan

sims3.jpg

sims4.jpg

sims5.jpg

Jag ska sätta på en hjälm, ska bara komma ihåg att köpa spegel först :idea:

Hur gör man för att ändra hovfärg? Letade som en idiot när jag gjorde skimmeln (för nu ser han ju rätt märklig ut) men har för mig att det är lätt att göra det?

Tjusiga pållar! :laugh:

Hovfärgen ändrar man när man går in i det avancerade pälsverktyget, klicka på grundlagret (det allra längst ner) och klicka på färgrutan sen välj färg/redigera färg (lilla penseln i alla fall) och den lilla cirkeln är hovarnas färg :)

Då antar jag att det inte är hens mod du använder. :D Twallan/Nraas Industries har en mod som fixar det du beskriver, tänkte om det var den eller om det finns fler som jag inte känner till. ^^

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 529
Senast: Lingon
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 825
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst
  • Födda 2022
  • Födda -21