The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Haha, jaa det ser ju nästan ut som så ;) :rofl:
Fast egentligen tror jag att hon bara sträcker på sig eller nåt :p Har för mig att hon hoppa o studsa som en tok efter bilden togs :D

Edit: Eller jaha, du kanske menade "storebrorsan", såg nu att de ser ut som han gråter med hans teckning i ansiktet :p HaHa! :D

Senast ändrad:

Första avkomman
33237926.jpg

Snygg häst! Gillar hans teckning!

Förövrigt saknar jag att spela galet mycket. Min dator kraschade och spelet gick förlorat. Saknar min rosa/blåprickiga häst, han gav fina avkommor :D

Vet någon förresten om man kan få enhörningsavkommor genom att para med enhörning då? Eller blir fölet som mamman - en vanlig häst?

*kl*

Blev inspirerad av den här tråden att göra en hästfamilj *länge sen* Tänkte mig en hingst jag tävlar å ett sto att avla småston på... men hon ville bara göra hingstföl så jag sålde henne å köpte ett nytt sto :devil: Dock sparade jag den sista hingstbebisen för han fick lite kul färg. Så nu har min familj två hingstar och ett sto... inte helt bäst kanske när jag ville avla men jag vill ju inte sälja den första hingsten som jag lagt en del tid på nu.

Skulle vara coolt om man kunde avla fram en enhörning med... DET skulle jag vilja ha *ser framför mig en enhörning med blå fläckar eller något :p:love:*

Jag adopterade två enhörningar som jag skaffat två föl med, men eftersom jag redan hade 3 vanliga hästar som jag inte vill göra mig av med/skaffa föl på så fick ja "släppa" pappa enhörning o ett av fölen fri igen :p Kan visa bilder på dem sen när jag orkar :)
Tänkte avla med den nya enhörningshingsten med ett vanligt sto sen o se om det blir nåt roligt av dem.. :D

Jag adopterade två enhörningar som jag skaffat två föl med, men eftersom jag redan hade 3 vanliga hästar som jag inte vill göra mig av med/skaffa föl på så fick ja "släppa" pappa enhörning o ett av fölen fri igen :p Kan visa bilder på dem sen när jag orkar :)
Tänkte avla med den nya enhörningshingsten med ett vanligt sto sen o se om det blir nåt roligt av dem.. :D

Menar du att det dyker upp fler enhörningar i det vilda när man fångat en? Och att man kan få enhörningsföl? Du får gärna visa bilder när du orkar :)

Japp. Läs på denna sidan om enhörningar, står en del intressant där :)

Ja, skulle gärna visa bilder men upptäckte att Pixbox strular, så kommer inte in där :crazy:
Jag fångade in ett sto en natt och några nätter senare hade jag turen att kunna fånga in en hingst :)
Vad jag vet så kommer de bara fram en och en. O väldigt sällan om jag förstått rätt. + att man måste va bästa vän med minst 3 av sina djur.. eh ja, läs i länken ja postade :p

Senast ändrad:

Det närmar sig med stormsteg! :)

*KL*
Tänkte bara meddela att om det är någon som är intresserad av lite bläsar att ladda ner till spelet så har jag gjort ett flertal och som jag kan dela med mig av vid intresse, givetvis helt gratis ;) Jag har även gjort matchande "snoppar" som man antingen kan färga för att få till den rosa delen på mulen eller använda som klassiska snoppar :)

Några smakprov

AE-blaze_3_zpsa6c84b96.jpg

AE-blaze_6_zpsf698770f.jpg

AE-blaze_7_zpsfb49c397.jpg

AE-blaze_11_zpse2aae1c4.jpg

Ja, snart är det äntligen här! :D

Var kan man ladda ner dessa? :)
Tyvärr så funkar inte mitt spel längre, då jag avinstallerade alla för att installera om de igen, o vips så funkar inte "köpläget" i spelet :/
Men ska försöka fixa till det när orken är tillbaka, lite drygt o installera alla sims-spelen om och om igen :p

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 550
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 835
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka