The Sims 3 [samlingstråd]

Sv: The sims 3, husdjur

Fiska, måla, försöka att få dem att inte slå ihjäl varandra... :angel: :D Dagarna går förvånansvärt fort faktiskt!

Tjoho, äntligen så kommer The Sims Årstider snart! :D:D Som jag har väntat på det..men man lär ju vänta ett litet tag till närmare bestämt till den 13 November (för er som inte visste) åh så jag längtar! :)

Ja visst ska det bli kul!!?? :D Blev så sjukt glad när jag hörde att det skulle komma, har bara väntat på det sedan The Sims 3 kom ut ungefär ;) Älskade årstider till 2:an men det här kommer ha mycket mer möjligheter än föregångaren, tänk bara att kunna bada i havet! och rida i snön m.m.

Inte om man vill kunna föda biologiska barn/djur väl? Ingen jag vet har lyckats med det i alla fall. :p

Jodå, det finns ett alternativ där man bara väljer mellan vilka hästar man vill ha ett föl efter, valde då ett av mina ston och en av mina hingstar. Klart ;)

Haha, ja jag glömde helt pollineringstekniken! Underbara verktyg. :angel: Men om man vill göra det på riktigt liksom. ;)

Ja då är det en annan femma :D men jag undrar fortfarande över det där PM:t med tomtstorlek :angel:

Hoppas jag får ordning på datorn tills dess :/ la till diesel-paketet och skiten blev såååå otroligt seg.
Har tagit bort alla spel och ska göra en systemåterställning i helgen. hoppas det räcker. Den här gången får inte sambon komma nära min dator han ska bara lägga till en massa skit..

KL

Lite blandat från min familj.

simspets17-1.jpg

simspets18_liten.jpg

simspets19_liten.jpg

simspets20_liten.jpg

simspets21_liten.jpg

simsmatch2.jpg

simspets14.jpg

Längtar tills årstider kommer! :banana:

kl

Mitt senaste. Tyvärr alldeles för liten tomt för stall + hage som synes, men tanken var att familjen skulle vara fattig och inte ha någon häst alls, fast så ändrade jag mig eftersom jag inte hade tålamod nog att spela utan fusk :o:angel:

Screenshot.jpg

Edit: Och ja, glassbilen är där typ hela tiden! :rofl:

Fy! Inte fuska!
Det går att bli rik på att göra en familj med en person och en häst, och sen låta personen försörja sig på att tävla den. Så gjorde jag med min första "familj" (en person+häst alltså), som sen köpte in och avlade fram fler hästar och utökade familjen med en man och barn. Sen kraschade fanskapet så den familjen inte gick att komma åt mer :(

Ägnar mig åt att bygga upp något liknande med en ny familj nu :D Det är ju själva utmaningen att överleva med en vettig standard som är det roligaste, inte att kunna köpa allt man vill redan från början ;)

Men det går ju så långsamt då :p Jag har gjort det ett par gånger med Sims 2, då lyckades jag få ihop ett rätt bra liv till mina simmar.

Går det alltså att tjäna tillräckligt med pengar genom att tävla? Jag håller liksom fortfarande på och lär mig ta hand om hästarna :p

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 554
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 306
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 835
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka