Jag syftade inte på dig, men ganska många verkade leta efter hintar bland svaren på obligatoriska frågan, och då för att hitta Scar antar jag. Jag tror det är lättare att hitta hyenorna, de är ju dessutom fler. Och precis som du skriver tror jag inte att de skulle hinta utan snarare försöka ligga lågt, men ändå tänka lite på vad de skriver. Jag som inte fattade att det var meningen att man skulle leta hintar bland svaren på den frågan tänkte inte ens på att det jag skrev skulle kunna uppfattas så
.
Så jag tittade
först efter dem som hade "oskyldigast" svar, och bland dem tog det emot mer att rösta på någon som åkt ut tidigt förra leken eller inte var med alls. Du har ju själv klagat på att du åkte ut tidigt två lekar på raken, säkert delvis på skämt men jag blev nog lite påverkad ändå
. Mammas var inte med i min första sortering där eftersom vissa redan hade börjat dra igång teorier på henne utifrån vad hon svarade på frågan. Hade min röst direkt vägt över så att det t.ex. blivit lottning mellan Mammas och Lilltess hade jag nog tänkt ett steg längre på dem två, men (som sagt) som läget såg ut kändes det inte meningsfullt eftersom jag inte misstänkte någon av dem mer eller mindre än någon annan.