Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näe, spec inte eftersom Katniss är dödDet visste ni inte om att jag kunde va?
HM nää det låter lite spökliktDet visste ni inte om att jag kunde va?
jajaPilbågar är farliga saker...
Go onda
Du har legat och varit nära att förblöda i flera dagarNäe, spec inte eftersom Katniss är död
OK
Inget käk inatt och en ulv ute
enligt vad du trodde igår GA
så står det nu
6-3?
Du har legat och varit nära att förblöda i flera dagar
ja det kan vara dagsMm, jag tror som sagt det med utgångspunkt i 10goda och fem onda från början.
Då har vi om jag har rätt.
Den listiga
Försvararen
Ängeln
Mentorn.
2 Bybor
2 Ulvar
Spelledare.
Det är kankse dags att försöka börja lägga lite pussel.
Du har legat och varit nära att förblöda i flera dagar
Vanligast käket första dagen är väl en spelare, gärna duktig, som inte åkt ut tidigt de senaste lekarna och som inte tros vara ond utanför lyan.Alltså jag kan se rätt många möjliga senarion dels de du är inne på själv och så kan en ju vända på det och att de vill att vi ska tro att du var något på spåren.
(och är det ovana,osäkra eller väldigt vinstfokuserade deltagare så kan de ha ätit dig för att du är ett hot, alltså pga vad du gjort i tidigare lekar och inget du har gjort i den här)
Eller vem vet du kanske blev käkad för att jag tyckte du var oskum?
Vanligast käket första dagen är väl en spelare, gärna duktig, som inte åkt ut tidigt de senaste lekarna och som inte tros vara ond utanför lyan.
Ja nu är jag inte cirkus, så det vet jag faktiskt inte
Det låter helt underbartNäe, och jag gullar med katten och äter citronmarängpaj om ni undrar vad jag pysslar med
Och toaletten är fri så hela familjen kan nyttja den inte bara du?Näe, och jag gullar med katten och äter citronmarängpaj om ni undrar vad jag pysslar med
Och toaletten är fri så hela familjen kan nyttja den inte bara du?
Kan du skicka över en bit paj, det låter gott?
Alla deltagare. Ta med era datorer. Vi fortsätter leken hos cirkus!Jag har försökta baka CMP i 20 ÅR utan att lyckas - men jävlars i min lilla låda vad god den är.
Den som har vägarna förbi de närmsta dagarna får smaka
Och toaletten är ledig