The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
OK
Inget käk inatt och en ulv ute
enligt vad du trodde igår GA
så står det nu
6-3?

Mm, jag tror som sagt det med utgångspunkt i 10goda och fem onda från början.

Då har vi om jag har rätt.

Den listiga
Försvararen
Ängeln
Mentorn.
2 Bybor

2 Ulvar
Spelledare.

Det är kanske dags att försöka börja lägga lite pussel.

Mycket bra dag! Ingen lynchad inatt och en ulv utröstad. Nu ska jag gå tillbaka och läsa blacksmithfarms tidigare inlägg. Ska se om jag hittar något spännande.

Alltså jag kan se rätt många möjliga senarion dels de du är inne på själv och så kan en ju vända på det och att de vill att vi ska tro att du var något på spåren.

(och är det ovana,osäkra eller väldigt vinstfokuserade deltagare så kan de ha ätit dig för att du är ett hot, alltså pga vad du gjort i tidigare lekar och inget du har gjort i den här)

Eller vem vet du kanske blev käkad för att jag tyckte du var oskum?:p
Vanligast käket första dagen är väl en spelare, gärna duktig, som inte åkt ut tidigt de senaste lekarna och som inte tros vara ond utanför lyan.

Jag har fortfarande ingen agenda att vara med i spelet så länge det går bara för att, om nu någon tror det? Tvärsom så spelar jag för min sida på det sätt jag tror ger bäst svar, det kan vara udda kanske, men öht ingen annan vinkling på det!
Kanske har jag spelat lite ovanligt för den goda sidan, då jag översatt det lite så som de onda brukar spela, att ibland kan man behöva offra en på sin sida för att ta hem det hela?
Jag återkommer med reflektioner och summering av dagen, men dessa är inte skrivna i sten, utan mina personliga åsikter. Ska bara natta barnen en stund, de har känt sig
-eh- negligerade :o ett par dagar...

Vanligast käket första dagen är väl en spelare, gärna duktig, som inte åkt ut tidigt de senaste lekarna och som inte tros vara ond utanför lyan.

Det beror på nog lite vem som väljer, jag skule snarare undvika det där med duktig, Duktiga spelare är ofta roliga och de vill jag gärna ha kvar.

Nu är väl kanske inte första natten relevant? @LenaH åkte ju natt 2. Då borde väl ulvarna ha något taktiskt skäl kan jag tycka, vad är svårare att lista ut.

@LenaH är för övrigt en spelare jag skulle undvika att äta första natten känns som att hon ofta blir käkad tidigt? (vilket inte hindrade mig från att föreslå och få igenom lena som val första natten för några lekar sedan. För det fanns taktiska skäl till det fanns sådannt som talade ganska starkt föratt hon inte varond utanför lyan).

Och toaletten är fri så hela familjen kan nyttja den inte bara du?

Kan du skicka över en bit paj, det låter gott?

Jag har försökta baka CMP i 20 ÅR utan att lyckas - men jävlars i min lilla låda vad god den är.
Den som har vägarna förbi de närmsta dagarna får smaka

Och toaletten är ledig O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar