Känns skönt att fortfarande vara med i matchen!
Ledsen för mitt ologiska spel igår, men det har gett vissa resultat jag strävade efter att få
Jag hade två stycken på min onda-lista jag la in kring dl (bollen__ är den andra)
2. Blacksmithfarm är en av mina ulvmisstänkta idag! det plingar lika högt som en boj i oväder. Pga att jag tror att hon försökt verka vara peeta, samt antingen hintat om att vara spelleder/letat efter spelledarenPå min ondalista
Av dessa är jag mest misstänksam mot bsf:
Jag riktar mig mot Bsf, som jag faktiskt själv länge hade som Peeta pga hennes snabba kommentar om att prästen kände hon igen samt att hon senare följer upp med flera frågor om just prästen och bikten Samt även klämmer in en rad om spelledaren där.
sedan lägger hon en tidig röst på mig, har nappat på min lilla rollberäkningsförvirring,
Noterbart därefter är att Lobelia följer efter ( även om hon var först med att sprida misstankar på mig)
Men det kan vi ägna oss åt sedan.
Dessutom fiskar hon än mer efter spelledaren under första lynchen:
Fast jag är ju rätt övertygad om att just spelledare trodde hon inte att jag var, utan snarare Katniss, som jag skrev om igår, och katnissrollen var väl en av de roller de helst ville få ut i lynch
Hon fortsätter efteråt med att sprida misstankar på GA, (notera dock inte på Lobelia)
Ett försök att rikta bort strålkastarna från sig själv och en annan ond?
Nästa dag när jag kommer med mitt teoriinlägg har hon en fin genomgång hon postar en stund efter mitt inlägg, jag tror att hon har sett det och snabbt som busen slängt in kommentaren om Gabby_Ossis utstickande uddaröst
Och hon är snabbt med för jag tror hon fattade att Gabby_Ossi var avslöjad och är första som följer mig.
Sedan är det hon som börjar misstänkliggöra Cirkus ( som vi nu vet var Peeta) och lanserar att hon skulle vara spelledaren, vilket sedemera får cirkus skottgluggen under kvällen, då flera som jag håller för goda/vet var goda ( blaLenaH1) hakar på
hon fortsätter att elda på misstankarna mot cirkus i flera inlägg
det finns mer att skriva om bsf, men jag är helt övertygad att bakom dessa inlägg döljer det sig en hårig typ som satsade på att få ut en god cirkus, som jag tror träffade ganska rätt i sina analyser av både bsfs och andras röster på mig i första DL