The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
nåja , jag tycker nog att det är troligare att en ond fe siat cirkus och på något sätt fått fram det till lyan? Eller bara att lyan tyckt att cirkus varit jobbig som framhärdat i sina teorier att det nog måste vara onda som är bakom iaf en röst på mig ? För där var hon ganska envis faktiskt?
Och att de därigenom valt att bikta sig med någon ulv för att få cirkus off their back sas?
jag håller det inte för otroligt att det är bsf som biktat sig iom att cirkus måste reagerat på dennes ganska oblyga hintar om peeta samt fiskande efter spelledaren?
Men detta är bara spekulationer, men nog tycker jag det är troligare faktiskt?
Men då återkommer jag till att OM det nu skulle varit @Blacksmithfarm som biktat sig, varför la då inte cirkus rösten på @Klara ?

jag skrev det lite kort igår (tror det var i min sammanställning på fm?) att jag ser två grupperingar ang cirkus, de som teoriar mot henne/ misstänker henne och de som försvarar henne. Utifrån det blev det ganska intressant att veta rollen på cirkus. Sedan är inte alla som misstänkt cirkus per automatik misstänkta, likväl som de som försvarade henne inte godförklarade heller. Där får man väga in övrigt som sagts och gjorts.
Men det benade upp en del av mina frågetecken, och visade vart jag skulle rikta mina blickar
.
Jag är ju nyfiken på vad du fått fram mer då :)

Förutom det att du verkar tro att jag är ond...

Jag tycker den här leken är grisrörig.
Vi har en godförklarad spelare som har två sior, en av dem gick på Gabby och nästa är hon inte så tydlig med. Mest tycker jag att det skapar förvirring.

nåja , jag tycker nog att det är troligare att en ond fe siat cirkus och på något sätt fått fram det till lyan? Eller bara att lyan tyckt att cirkus varit jobbig som framhärdat i sina teorier att det nog måste vara onda som är bakom iaf en röst på mig ? För där var hon ganska envis faktiskt?
Och att de därigenom valt att bikta sig med någon ulv för att få cirkus off their back sas?
jag håller det inte för otroligt att det är bsf som biktat sig iom att cirkus måste reagerat på dennes ganska oblyga hintar om peeta samt fiskande efter spelledaren?
Men detta är bara spekulationer, men nog tycker jag det är troligare faktiskt?

Om jag nu ska svara utifrån scenariot att jag skulle vara ond (vilket jag inte är); hade det inte varit bättre att vi käkat cirkus?

Jag tycker den här leken är grisrörig.
Vi har en godförklarad spelare som har två sior, en av dem gick på Gabby och nästa är hon inte så tydlig med. Mest tycker jag att det skapar förvirring.
OK jag tyckte jag var väldigt tydlig inom de ramar jag hade, men det kan vi ta efteråt kanske?

Jag skulle alltså (som den ulv jag inte är) varit så säker på att jag satt igång misstankarna mot cirkus i onsdags att hon inte behövde käkas?
Uppenbarligen tyckte lyan att det var viktigare att käka mig (1) först. :cautious:

Skämt åsido, det är väl inte osannolikt? Som ulv startar jag ofta något och ser vartåt det bär. Sprider misstankar ons utan att vara helt säker på om cirkus var ond eller god, käka Lena1 som verkade vara god och titta! Där blev cirkus lynchad dagen efter. Inte så ovanligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare