Jag funderar så här kring Klara att bsf har teoriat mot henne, visst det kan man göra som ulv, men kräver en tanke ändå?
bla här:
sedan går Bsf ganska hårt åt GA som misstänkt för hennes röständring till mig i sista minuten:
för mig ar det att sprida misstankar bland troligen goda som lyckats rösta på en god i första lynchen?
Från detta inlägget kommer min kommentar om att hon nog snabbt som bara den la till en kommentar om Gabby_Ossi i sitt inlägg innan med översikten...( ja jag vet att färgläggning tar tid -bsf- men jag har lärt mig att svara på inlägget ist för att kopiera det- och det antar jag att även du gjort, med tanke på dina många inlägg i flertalet lekar med röstlistor?
se min fetning i röstinlägget.
I detta inlägget upplever jag det som en direkt uppmaning till onda fen att var lite tydligare med vem den är?
Sedan varför jag håller Mirtai lite åt det godare hållet så beror det mycket på att Bsf igår väljer att gå ut hårt och lägger en första röst på henne, som jag upplever det lite likadant som första DL när hon röstade på mig, jag tror att hon anade en god chans att få ut en god, men det KAN vara ett bakslugt spel av en listig lya, men det får vi fundera mera på senare tycker jag
Sammantaget idag:
det finns mycket som talar till Blacksmithfarms nackdel idag, och väldigt lite till fördel.
Främst ser jag det som att hon var drivande i cirkus- cirkusen ( är det ens ett ord
) och där jag upplever henne som den som gick i bräschen i att få många att fundera på cirkus.
Cirkus är ett lätt "offer" för ulvarna att få alla misstänksamma mot, då hon är väldigt duktig att spela god och låtsas-god (dvs ond) Jag kan se varför ulvarna ville ha ut henne, så fort de räknat ut att hon inte var spelledaren, och det tror jag de gjorde direkt efter första DL, då hon valde att misstänka alla som röstat på mig, istället för att glida med lite och hinta diskret att hon nog var SL. Cirkus skulle aldrig hinta om en ond roll utanför lyan så grovt som bla Bsf försökt att få det till, där är hon betydligt diskretare än så i det fallet.
Jag är fortfarande övertygad om att det är en väl påpälsad varelse bakom Bsf avatar denna gången,
enl ovanstående teori om att hon gjort sitt bästa att misstänkliggöra en god cirkus
quarter4ever röstar på Blacksmithfarm