Ah, det försöker jag inte heller! Jag tycker mest hon snurrar runt i en massa olika teorier och det krånglar mest till det i dagsläget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det försöker jag inte heller! Jag tycker mest hon snurrar runt i en massa olika teorier och det krånglar mest till det i dagsläget.
Jag är mest bara nojig, det känns så annorlunda nu mot när vi lyckades lyncha vår första ulv.det där känns som en fälla från en på andra sidan planhalvan
Jag har skrivit tillräckligt i mina röstinlägg och teorier, och förstår inte frågan?
Precis. Jag har checkat rollistan flera gånger efter möjligheten att vi har fel på hennes roll men hittar inget.Ah, det försöker jag inte heller! Jag tycker mest hon snurrar runt i en massa olika teorier och det krånglar mest till det i dagsläget.
Jag är mest bara nojig, det känns så annorlunda nu mot när vi lyckades lyncha vår första ulv.
Självklart vill de det.Nu blir jag misstänksam på allvar, ulvar vill alltid att goda lynchar andra goda och inte ulvar. Är du kanske av en annan åsikt?
Uppenbarligen tyckte lyan att det var viktigare att käka mig (1) först.
Skämt åsido, det är väl inte osannolikt? Som ulv startar jag ofta något och ser vartåt det bär. Sprider misstankar ons utan att vara helt säker på om cirkus var ond eller god, käka Lena1 som verkade vara god och titta! Där blev cirkus lynchad dagen efter. Inte så ovanligt.
Nja det var inte det jag tänkte på, tror för övrigt att denna lynchingen blir likartad ur den aspekten.Det är en bra sak eftersom den röstningen inte sa särskilt mycket alls om folk.
Nja det var inte det jag tänkte på, tror för övrigt att denna lynchingen blir likartad ur den aspekten.
Självklart vill de det.
Det är grejjen att jag skulle ha satt igång det som sedan blev en lynch av cirkus som jag inte köper. Det stämmer nämligen inte.
21:30?När var deadline?
Det håller jag med dig om och det stör mig lite för hittills har jag varit mer benägen att placera @Klara i lyan men innan @Hjartagna tog över Lilltess roll så hade jag tänkt mig Lilltess där och då blir det ju knepigt.T. ex tror jag det är tämligen osannolikt att hjartagna och klara sitter i lyan tillsammans.
För övrigt tror jag inte att @Hjartagna och @Klara är ulvar tillsammans pga det här. Och eftersom klara är min mest misstänkta gör det hjartagna oulvigare i mina ögon. Med tanke på spelledaren så vill jag inte dra för stora sluutsatser men ingen av dem känns så speledaraktig just nu.
Vart har jag sagt att du startat lynchen?Självklart vill de det.
Det är grejjen att jag skulle ha satt igång det som sedan blev en lynch av cirkus som jag inte köper. Det stämmer nämligen inte.
Okej, du har kanske mer erfarenhet från lyor än vad jag har.
Jag förstår att de onda jättegärna vill att de goda röstar ut varandra - det är ju det bästa de kan tänka sig.
Det håller jag med dig om och det stör mig lite för hittills har jag varit mer benägen att placera @Klara i lyan men innan @Hjartagna tog över Lilltess roll så hade jag tänkt mig Lilltess där och då blir det ju knepigt.
Jag tyckte nog Hjartagna hade en rätt oluden poäng i det här med bikttanken (att cirkus alltså fått bikt av Klara och därför inte röstade på henne) men som flera (däribland du) påpekat så kan det ju lika gärna ha varit fén som varit i farten och då finns det inget som inte placerar Hjartagna i lyan.
Sen försöker jag också kolla vad jag själv skrivit som Lena1 för lite undrar jag också varför hon (jag) åts? Att jag var Katniss tror jag inte att någon greppat och då undrar jag ju lite om jag varit något på spåren?
Eller så verkade jag bara vara god och inte fé, det är nog mest sannolikt.
Om det nu var fen så är det antingen en förhäxning som tvingade Cirkus att rösta som hon gjorde eller att hon inte fick rösta på Klara.Det håller jag med dig om och det stör mig lite för hittills har jag varit mer benägen att placera @Klara i lyan men innan @Hjartagna tog över Lilltess roll så hade jag tänkt mig Lilltess där och då blir det ju knepigt.
Jag tyckte nog Hjartagna hade en rätt oluden poäng i det här med bikttanken (att cirkus alltså fått bikt av Klara och därför inte röstade på henne) men som flera (däribland du) påpekat så kan det ju lika gärna ha varit fén som varit i farten och då finns det inget som inte placerar Hjartagna i lyan.
Sen försöker jag också kolla vad jag själv skrivit som Lena1 för lite undrar jag också varför hon (jag) åts? Att jag var Katniss tror jag inte att någon greppat och då undrar jag ju lite om jag varit något på spåren?
Eller så verkade jag bara vara god och inte fé, det är nog mest sannolikt.
Jag skrev "det som sedan blev en lynch" inte "lynchen".Vart har jag sagt att du startat lynchen?
Jag tror att jag sagt att du startat misstankarna mot cirkus och sedan skördat vad du sått?
Att därefter dra paralleller till att starta lynchen känns lite ... vad ska man säga... ulvigt?
Den som de facto startade lynchen mot cirkus var jag och det gjorde jag medvetet.
Det har fortfarande gett väldigt många bra svar, även om det kan tyckas varit ett osmart drag att "offra" cirkus igår