Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
-11 har och ser inga stjarnor, men de ar sakert dar ngnstans.. yep jag ar uppe igen, trodde jag skulle fa sova da det var sa skont i sangen. men mina tar fros.. jag har ju inga vinterstovlar langre, de fick ben och travade ivag.... anyways, detblev wellies och aven med tjocka sockar var det inte skont.. sa nu sitter jag i ulliga tofflor, de med fluff pa insidan, mocka pa utsidan och forsoker varma upp totsingarna.. kanske en kopp tea skulle hjalpa, ibland nar man ar frusen gar det ju hela vagen ner. eller varm saft lol..
tant mcmarco: arbetscamp, concentrationcamp, trevlig sammankomst.. kalla det vad du vill.. bara kom.. jag ar orolig for maten.. men om vi knyter luncher och middagar, sa star jag for frukost mat, typ:
fil, mellan coffee, tea, OJ annan nektar ost prickigkorv skinka/turkey toast marmalade limpa
egg bacon pancakes muesli fruktsallad....hoppas ngt av detta skall smaka ok. jag har grill ocksa
jo ni far ta med er egen starkvaror..eller gora bestallning sa aker jag till bolaget och handlar.. om ngn kan ta med sig 6 gafflar,knivar och skedar vore det bra (de aker tillbaka igen forstas), jag "delar" silvret med far for ogonblicket sa det ar lite tomt i ladan. Allt annat har jag.. Jo, plastic vinglasses skulle vara bra. men det kan jag kopa pa "fyndet" billigt..
NU ar det tillbaka till Herr Blunder som forhoppningsvis kommer och halsar pa.. natti igen yalls.