Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
och ni skall sitta och sorpla vin, och jag far val stirra da.. jag dricker inte elandet.. numera.. are periodare sa jag haller upp fran alcohol ungefar vart 2 ar.. och nu skall det bli torka tills ermm nasta ar?? det gar bra med coke eller fanta eller ngt sant ocksa.. eller vanligt vatten..
i alla fall, alla verkar planera en trip till Gekas, NAR skall detta ske.. Jag har bokat in besok av tanter 19-20 march har.. ankomst 18 ar ok ocksa.. men VEM kommer for sakert?? jag maste ju spara pengar sa jag kan inhandla mat till detta hungriga gang.. Ni som kommer for sakert, borja en lista och sen satter jag ut en karta "how to get here from there" och sen hur ni kommer. bil bat flyg, tag eller den gula bussen??? Medtag godsel grep for det har jag ingen.. bara sana dar plastic historier som gar sonder om man lyfter for mkt.. haha jag kan se detta.. en grupp tanter kliver av taget med godselgrep i handen lol..
Det finns sovplats till 7 personer. medtag sovsack och kudde. Filtar har jag.. tvattmashine har jag ocksa.. och kompis har torktumlare... men som sagt jag vill veta vem som kommer och da har jag lite control ocksa..
Ullared besok far planeras in ocksa.. det ar val upp till tant cho nar det passar henne.. Och som hon sa, inget trangsel inga varor.. ni kan sitta och vara fyllekajor i hennes kok..
Nu skall jag se om jag kan fa mat i magen och hoppas den stannar dar.. och sen ar det schlafen... Morgon dagen har mkt pa calendar.. Forst och framst mkt sova och sen sova lite mer.. och sen en nap efter lunch.. ja ni vet rutinen...