Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma har fått en lapp med två nummer att ringa nu, så vi får se till veckan. Jag kan tyvärr inte ringa själv, jag kan inte prata om det utan att bryta ihop totalt
Vi satt och grät ihop i hallen en stund medans vi klappade på lilleman ❤
Ta hand om dig nu PeppFredag 4 februari 14.30
Sökte ledigt torsdag och fredag, kommer nog inte vara människa...
Det gör du...Eftersom du måste för voffes skull....Du vet..Hans liv är slut...Inte ditt ❤. Det gör fruktansvärt ont, jag vet. Men det går. Det måste ju lixom det. Och du vet...Sorgen är kärlekens pris ❤.Jag får fullständig panik när jag tänker på det. Hur fan ska man klara av det.
Det är en sorg man måste igenom. När min hund fick somna in för 1 1/2 år sedan, trodde jag att jag aldrig skulle bli glad igen. Jag var fruktansvärt deprimerad. Ändå var det oundvikligt - och insomnandet blev så rofyllt och fint (ja!) att jag inte kunnat önska mig ett bättre slut för min älskade hund. Men ändå. Det tog mig nog minst ett par veckor innan mörkret släppte och jag kunde känna nån form av glädje igen. Idag kan jag fortfarande gråta när jag tänker på honom, men jag tog mig ur sorgen. Det gör du med, jag lovar!Jag får fullständig panik när jag tänker på det. Hur fan ska man klara av det.
Man gör det. Förr eller senare. Men det kan vara jävligt tufft, det håller jag med om.Jag får fullständig panik när jag tänker på det. Hur fan ska man klara av det.
Det är ju tyvärr nåt du måste klara av som djurägare. Jag var extremt ledsen när jag tog bort min förra hund, det tog lång tid innan det släppte och jag tror en del av all ledsenheten var att jag kände att jag borde ha tagit bort honom tidigare och inte behålla honom så länge som vi gjorde.Jag får fullständig panik när jag tänker på det. Hur fan ska man klara av det.
Så var det för mig också. Jag klarade inte heller av att ringa själv och allt var hemskt. Men, hur dumt det än må låta så var det värst innan. När det väl var gjort så visst grät jag massor, men samtidigt kände jag mig trygg i att jag tagit rätt beslut. Jag kunde inte längre gå och grubbla, fundera på när det var dags, oroa mig för hur de egentligen mådde osv. Jag hade gjort mitt och den känslan var på något sätt bättre än den ständiga oron innan, även om jag än idag börjar gråta bara jag tänker på det... Jag kommer aldrig sluta sakna dem.Jag får fullständig panik när jag tänker på det. Hur fan ska man klara av det.
Åh pepp. Ditt hjärta!Fredag 4 februari 14.30
Sökte ledigt torsdag och fredag, kommer nog inte vara människa...