Jag har danske bank och kan godkänna och ändra e-fakturor i appen.
Men då är det ju jag som måste vara trög
Var hittar du inkomna e-fakturor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har danske bank och kan godkänna och ändra e-fakturor i appen.
Men då är det ju jag som måste vara trög
Var hittar du inkomna e-fakturor?
Trycker på brevsymbolen på första sidan, där finns en post, e-faktura och autogiro
Visa bifogad fil 27300
Hittar ingen brevsymbol Ser ut så här när jag loggar in och tycker jag har klickat in mig överallt för att leta men hittar verkligen inte varken e-fakturor eller autogiro.
Min app ser inte ut sådär alls
Men what?
Redigerade och la in bild
Såg nu! Googlade och tydligen har du deras gamla app och jag deras nya och i den nya verkar de inte lagt in e-faktura funktionen
Får ladda ner den gamla då!
Jag har länsförsäkringar, är jättenöjd med appen. Inga krångligheter, jag upplever den som användarvänlig.Jag funderar på att byta från Swedbank till Länsförsäkringar, är det någon som har Länsförsäkringar och kan säga vad de tycker om deras mobilapp?
Tycker Swedbanks mobilapp funkar riktigt bra och är inte så sugen på att byta bort den, men jag är inte så sugen på att vara fortsatt Swedbank-kund heller.
Jag kommer att flytta mina pengar till en lokal sparbank. Lönekontot har sedan länge i en annan lokal bank där jag bodde förut. Ni som tror att de lokala sparbankerna ”är knutna till Swedbank” har fel. De är helt fristående från storbanken. Man kan tex inte gå in på Swedbank och få hjälp om man har konto i en lokal sparbank och vice versa.
Ofta stödjer den lokala sparbanken det lokala föreningslivet i hög grad (och gynnar därmed ofta ridsporten). Det är en stor anledning till mitt val.
Däremot har de små bankerna köpt in sig på Swedbanks digitala tjänst och delar alltså system. Därför är det många som tror att ”det är samma sak”.
Dyra och dåliga - baserat på vad?
Det som skiljer är ägandeformen.
citerar Wikipedia: "Länsförsäkringars bolagsform är ömsesidig vilket betyder att ägarna utgörs av bolagets kunder och försäkringstagare. Eftersom länsförsäkringsbolagen är kundägda finns inte några externa aktieägare eller andra specifika ägarintressen. Genom valda representanter, fullmäktige och styrelse, utövar kunderna aktiv påverkan. En följd av att Länsförsäkringar är kundägt är att kunderna goda år kan få del av resultatet i form av återbäring."
Jag har inte märkt någon skillnad, är kund och för mig känns ett ev bankbyte väldigt komplicerat, ...
Är på G att sälja bostaden här framöver ändå, men kommer ju då istället få ett stort belopp på kontot. Något att oroa sig över med det?
Bankkontor?Ang de lokala bankerna så undrar jag hur det funkar om en flyttar, går det ens att ha kvar den banken då? Att tex använda Swedbanks internettjänster osv är ju en sak, men när en behöver ett fysiskt möte på banken osv känns det väldigt besvärligt att vara så knuten till en ort? Men å andra sidan är jag ju rätt onormalt frekvent i mitt flyttande så är väl därför jag ens tänker på saken...
Bankkontor?
Ang de lokala bankerna så undrar jag hur det funkar om en flyttar, går det ens att ha kvar den banken då? Att tex använda Swedbanks internettjänster osv är ju en sak, men när en behöver ett fysiskt möte på banken osv känns det väldigt besvärligt att vara så knuten till en ort? Men å andra sidan är jag ju rätt onormalt frekvent i mitt flyttande så är väl därför jag ens tänker på saken...
Jag är nog rätt gammaldags men jag har föredragit en personlig kontakt för att se över bolån, lånelöften, besparingar och sparplaner. Jag har så svårt att koncentrera mig när dom pratar om sånt i telefonen...
Så är det nog. En del saker ”måste” man ju nästan träffa banken för, eller åtminstone vill de ha det så.