Hedinn
Moderator
Eftersom jag inte vet hur mycket tid jag kommer kunna lägga här resten av kvällen lägger jag en röst nu men ska försöka hänga med och förhoppningsvis kunna ändra om det dyker upp nåt skumt. Men än så länge tycker jag de mer aktiva kommer med bra och vettiga tankar så är inget jag direkt reagerar på.
Uppskattar dock ulvar som räcker upp handen och eftersom Snurrfian var beredd att hoppa av studierna igår (och har inte setts till sen dess, hon kanske gjorde det på riktigt? )
”Sabbatsårulv - Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.”
Hedinn röstar på Snurrfian
Uppskattar dock ulvar som räcker upp handen och eftersom Snurrfian var beredd att hoppa av studierna igår (och har inte setts till sen dess, hon kanske gjorde det på riktigt? )
Måste hon ju mena att hon snällt upplyser oss om sin roll:Jag är här och funderar på att hoppa av kursen omgående Det har varit en alldeles för lång dag på jobbet för att ens försöka förstå rollistan. Jag ska se om jag kan få i mig lite godis så kanske min hjärna orkar en liten stund till, annars ber jag att få återkomma i morgon .
”Sabbatsårulv - Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.”
Hedinn röstar på Snurrfian