Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
20:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:04 Niyama röstar på hemlig
21:04 cirkus röstar på qitis2

hemlig 2
bollen__ 1
Niyama 1
qitis2 1

Alltså jag måste verkligen gå och lägga mig nu, det här med vintertid osv.
Jag vet inte alls vad jag ska tänka om något - men det jag just nu ändå fastnat mest på det är cirkus om harrysen. Jag tycker att det verkar som att cirkus bitit sig fast lite där och inte alls kan släppa det, jag uppfattade aldrig att q1 var godförklarad och inte heller ser jag något konstigt med att skriva ner sina tankar även om testamente nu är tidigt DL1 men ja. Iaf så är det där jag fastnar just nu och jag inser ju att det lika gärna kan vara en god cirkus som fastnat på nått, absolut.
men sängen lockar och jag har inte ork idag att gräva fram något annat.
bollen__ röstar på cirkus

21:06 bollen__ röstar på cirkus

hemlig 2
bollen__ 1
Niyama 1
qitis2 1
cirkus 1

Alltså jag vet inte hur jag har det riktigt idag. Jag tror nog ändå att Elo var utanför lyan och att hennes röstmotivering var en vinkning. Frågan är då om hon vinkade till ngn specifikt - eller bara genom att nämna vinstvillkor och onda utanför lyan.
Jag tänker att Elo röstade på ulven cirkus och motiveringen var en vink. Sedan om lyan uppfattade vinkningen eller inte är jag osäker på. Cirkus röst på Elo kan vara alibi eller misstag.
Tycker Cirkus är lite hård mot Niyama också ang. Niyamas röst igår och hur bra koll hon borde ha haft på röstningen under tiden hon skrev sitt inlägg.

Så det får bli så att
Blacksmithfarm röstar på cirkus
Jag tror att hon sitter i lyan iom Elos röstmotivering igår.

• Gilla
Reactions: fio
Jag tänker rösta nu för jag känner att jag inte orkar det här.

Eftersom q tycker det är bra att godförklara någon strax innan första NattDL när man är helt informationslös och att det ALDRIG hänt att det gör ulvarna sugna på att käka den som är godförklarad så tror jag att hon har bytt sida. Vill man inte fatta det så är man inte god.

cirkus röstar på qitis
Alltså jag fattar ju DEN grejen ju. Det är inte det jag reagerar på -som jag försökt förklara hela tiden.
Utan att du verkar misstänkliggöra Harrysen efter natt DL för att hen skrivit sina tankar innan DL ? Som dessutom är lite newbee fortfarande

Men kanske missförstår vi varandra bara ?

21:08 Blacksmithfarm röstar på cirkus

hemlig 2
cirkus 2
bollen__ 1
Niyama 1
qitis2 1

O_o Det känns snarast som du känner dig lite pressad om du känner dig fokad i ett inlägg där jag fundera över flera olika och dessutom har funderat över många?
Pressad vet jag inte, jag ville bara svara på att du tyckte mina funderingar var svaga och själv skriver vidare i samma inlägg att de du funderar över, som du baserar på erfarenhet, kan vara vilket som, baserat på erfarenhet.
Jag vet att @Harrysen är ny men det känns som det blir lite enkla godförklaringar och lite väl enkla motiveringar till sitt röstande även idag. Citaten från Heffaklumpen känns som helt vanliga teorier från som vem som helst skulle kunna skriva, jag kan inte se något som verkligen skulle kunna vara något som talar för att hon skulle vara godare än någon annan?
@bollen__ blir jag aldrig riktigt klok på, när jag tycker att hon är skum så är hon god, när jag tycker att hon är god så är hon skum och nu har hon dessutom haft tidsbrist så jag ligger lite lågt där ett tag.
Samma sak med @qitis (Mirtai) det är lite för lite inlägg och varken min qitisradar eller Mirtairadar är särskilt bra. Så även henne lägger jag lite åt sidan just nu.

Och för att fortsätta med den inriktningen, @Artline glider ofta under radar för mig, jag vet inte vad det är som gör att jag liksom inte riktigt reagerar varken åt det goda eller onda hållet på henne. O_o

Jag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare. :(

Habina röstar på Niyama för att jag tror att hon är ulv enligt ovan

21:12 Habina röstar på Niyama

hemlig 2
cirkus 2
Niyama 2
bollen__ 1
qitis2 1

Jag tänker rösta nu för jag känner att jag inte orkar det här.

Eftersom q tycker det är bra att godförklara någon strax innan första NattDL när man är helt informationslös och att det ALDRIG hänt att det gör ulvarna sugna på att käka den som är godförklarad så tror jag att hon har bytt sida. Vill man inte fatta det så är man inte god.

cirkus röstar på qitis

Alltså jag vet inte hur jag har det riktigt idag. Jag tror nog ändå att Elo var utanför lyan och att hennes röstmotivering var en vinkning. Frågan är då om hon vinkade till ngn specifikt - eller bara genom att nämna vinstvillkor och onda utanför lyan.
Jag tänker att Elo röstade på ulven cirkus och motiveringen var en vink. Sedan om lyan uppfattade vinkningen eller inte är jag osäker på. Cirkus röst på Elo kan vara alibi eller misstag.
Tycker Cirkus är lite hård mot Niyama också ang. Niyamas röst igår och hur bra koll hon borde ha haft på röstningen under tiden hon skrev sitt inlägg.

Så det får bli så att
Blacksmithfarm röstar på cirkus
Jag tror att hon sitter i lyan iom Elos röstmotivering igår.

Alltså jag fattar ju DEN grejen ju. Det är inte det jag reagerar på -som jag försökt förklara hela tiden.
Utan att du verkar misstänkliggöra Harrysen efter natt DL för att hen skrivit sina tankar innan DL ? Som dessutom är lite newbee fortfarande

Men kanske missförstår vi varandra bara ?
Jag har inte hunnit titta på Blacksmithfarm än men jag tycker att Cirkus teoriar som en god Cirkus och det känns som ett knepigt drev som drog igång mot Cirkus och sen kommer helt plötsligt @qitis och vill säga att de kanske har missförstått varandra? Det känns som en ulv som försöker framstå som god när drevet redan är igång och folk har röstat på Cirkus. Snurrfian röstar qitis eftersom jag tror att det är ett drev iscensatt av lyan och qitis försöker skapa sig ett alibi.

Jag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare. :(

men varför röstar då inte cirkus på niyama (hon röstar på mig Q2) visste cirkus att Niyama var ulv som du verkar anta -så skulle hon väl inte INTE rösta på henne väl?

21:12 Habina röstar på Niyama
21:15 Snurrfian röstar qitis2

hemlig 2
cirkus 2
Niyama 2
qitis2 2
bollen__ 1

Så du tror cirkus fått upp vittringen på mig som ond men ändå inte röstar på mig? Intressant.

Pressad vet jag inte, jag ville bara svara på att du tyckte mina funderingar var svaga och själv skriver vidare i samma inlägg att de du funderar över, som du baserar på erfarenhet, kan vara vilket som, baserat på erfarenhet.
Alltså jag fattar att det kan vara svårt ibörjan när man är ny, men jag tycker att dina motiveringar är svaga, speciellt när du säger att du tar fram inlägg där du upplever att en person är god och det är ett typiskt teoriinlägg. Men jag har inte fokat på dig utan snarare lagt dig lite åt sidan med de andra som jag inte heller riktigt vet var jag har.

men varför röstar då inte cirkus på niyama (hon röstar på mig Q2) visste cirkus att Niyama var ulv som du verkar anta -så skulle hon väl inte INTE rösta på henne väl?
Eh, jag hänger inte med. cirkus la sin röst innan hon hade fått några röster själv... Hon kanske ändrar? Hon har inte röstat på Niyama?

Jag tycker själv att @Niyama känns luden för jag tycker hon verkade göra sitt bästa för att kollra bort @hemlig och inte köpa hemligs röstmotivering igår som jag tyckte var helt ok för DL1 och dessutom visade sig vara rätt. Så:

LenaH röstar på Niyama

Jag har inte hunnit titta på Blacksmithfarm än men jag tycker att Cirkus teoriar som en god Cirkus och det känns som ett knepigt drev som drog igång mot Cirkus och sen kommer helt plötsligt @qitis och vill säga att de kanske har missförstått varandra? Det känns som en ulv som försöker framstå som god när drevet redan är igång och folk har röstat på Cirkus. Snurrfian röstar qitis eftersom jag tror att det är ett drev iscensatt av lyan och qitis försöker skapa sig ett alibi.
Intressant teori.
Dock väldigt skum måste jag säga

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar