Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är inte kopplad till cirkus misstankar. Och Habinas röst stör mig.Dock verkar du ju gå på samma linje iom att du också röstar på Niyama ?
Missade det. Ja, det kändes lite som du ville skydda en ond.Nä du hade inte skrivit nåt mer efter detta.
Jag medJag kan tänka mig att ändra röst upp Habina.
Ok. Såg ditt svar nyssÅnyo. Varför röstar du på samma som Habina då ? Hjälp. Fattar inget
Jag vet inte hur det hänger ihop men det känns som inlägget som Elo var alldeles för skumt och för att inte betyda något. Just pga hennes roll att hon skulle hålla koll på hemliga sällskapet så... Att hon röstade på cirkus kändes mer som att hon pekade på henne som en av de två ulvarna som skulle lura oss åt fel håll som hon skrev.
Jag kan tänka mig att ändra röst upp Habina.
Check!Jag med
Niyama röstar på HabinaJag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare.
Habina röstar på Niyama för att jag tror att hon är ulv enligt ovan
Ingen aning om röstläget och om jag garanterat tog död på mig själv nuNiyama röstar på Habina
För att hon tror att cirkus har hittat nåt om mig trots att hon inte ens röstar på mig