Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Jag blir lite fundersam över varför hemlig och cirkus får så många röster, som ändå var med och röstade ut en ond igår? Visst, jag avskriver dem inte, men inte prioriterade misstänkta för mig? Fattar inte hur de blev bland de mest misstänkta helt plötsligt?

Äh vafan, LenaH ändrar röst till Habina för att hon motiverar sin röst med att cirkus skulle vara nåt på spåren men röstar inte som cirkus?!
Plus att jag inte går på Habinas förvirring efter förra leken.... :devil:

Jag fattar inte alls rösterna på Niyama faktiskt. Mer på hemlig men tycker inte hon är skummast egentligen just nu.,
Jag vet inte hur det hänger ihop men det känns som inlägget som Elo var alldeles för skumt och för att inte betyda något. Just pga hennes roll att hon skulle hålla koll på hemliga sällskapet så... Att hon röstade på cirkus kändes mer som att hon pekade på henne som en av de två ulvarna som skulle lura oss åt fel håll som hon skrev.

fio röstar på cirkus enligt ovan.

Jag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare. :(

Habina röstar på Niyama för att jag tror att hon är ulv enligt ovan
Niyama röstar på Habina
För att hon tror att cirkus har hittat nåt om mig trots att hon inte ens röstar på mig

Harrysen ändrar sin röst till Habina för att hon var så rädd för att bli godförklarad och jag köper övriga teorier om ond Habina

Edit och bollen hade en förklaring till låg närvaro

Alltså.
Hoppas detta blir rätt nu.
Qitis röstar på Habina.
Känns konstigt att hon tycker cirkus är något på spåret men röstar inte som cirkus
Känns mycket okonsekvent

Hedinn röstar på qitis
För jag ser inte det skumma med cirkus och tror i så fall snarare att cirkus är något på spåren.

Jag har missat det märkliga Habina skrivit tror jag (herregud vad snabbt klockan går :o ) har någon citat?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar