Vad menar du med "inga röster tyvärr"?Habina har väl dock inga röster tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du med "inga röster tyvärr"?Habina har väl dock inga röster tyvärr
Jag har missat det märkliga Habina skrivit tror jag (herregud vad snabbt klockan går ) har någon citat?
DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
20:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:04 Niyama röstar på hemlig
21:04 cirkus röstar på qitis2
21:06 bollen__ röstar på cirkus
21:08 Blacksmithfarm röstar på cirkus
hemlig 2
cirkus 2
bollen__ 1
Niyama 1
qitis2 1
Skumt! (sic!)Jag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare.
Habina röstar på Niyama för att jag tror att hon är ulv enligt ovan
Samma här. Hängde inte alls med på vad som hände där/här nu.Jag har missat det märkliga Habina skrivit tror jag (herregud vad snabbt klockan går ) har någon citat?
Hemlig har en för mycket, Niyama ändrade.DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
20:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:04 Niyama röstar på hemlig
21:04 cirkus röstar på qitis2
21:06 bollen__ röstar på cirkus
21:08 Blacksmithfarm röstar på cirkus
21:12 Habina röstar på Niyama
21:15 Snurrfian röstar qitis2
21:18 LenaH röstar på Niyama
21:18 Artline röstar på hemlig
21:28 LenaH ändrar röst till Habina
21:28 fio röstar på Cirkus
21:29 Niyama röstar på Habina
21:29 Artline ändrar röst till Habina
21:30 Harrysen ändrar röst till Habina
21:30 qitis röstar på Habina
21:30 Hedinn röstar på qitis
hemlig 2
cirkus 3
Niyama 2
qitis2 3
bollen__ 0
Habina 5
Trodde det var meningslöst att rösta där. Hade dock hellre lynchat digVad menar du med "inga röster tyvärr"?
Men vad är skumt? Habina tror att en god cirkus fått vittring på en ond Niyama och röstar där?Oj!
Skumt! (sic!)
När cirkus röstat på qitis?Men vad är skumt? Habina tror att en god cirkus fått vittring på en ond Niyama och röstar där?
Fixat!Hemlig har en för mycket, Niyama ändrade.
Varsågod att prova igen imorgon om jag är kvar, men tror inte det ger dig nåt.Trodde det var meningslöst att rösta där. Hade dock hellre lynchat dig
Det skumma är ju att cirkus röstade inte på Niyama utan på mig ! Hade cirkus fått vittring på en ond niyama så skulle hon väl rösta där !Men vad är skumt? Habina tror att en god cirkus fått vittring på en ond Niyama och röstar där?
Då är jag med. Läste inte röstningen så noga.När cirkus röstat på qitis?
Jag ville egentligen lyncha dig!Trodde det var meningslöst att rösta där. Hade dock hellre lynchat dig
Det känns som att du borde veta att jag knappast skulle skydda en ond. Det är skumt. Jag ville förstå, det var ju därför jag ställde frågor?Missade det. Ja, det kändes lite som du ville skydda en ond.
Framförallt att du inte ville(?) förstå min motivering igår när andra gjorde det gör att min röst föll på dig ikväll.
Har Habina nån psykopatroll typ?
Jag har försökt svara. Mer kan jag inte göra.Det känns som att du borde veta att jag knappast skulle skydda en ond. Det är skumt. Jag ville förstå, det var ju därför jag ställde frågor?
Nu vet jag att cirkus inte fått nån vittring på mig, men visst förtrollning kan ju existera i leken. Dock brukar det synas i röstinlägget och Habina reflekterar inte ens över att cirkus inte röstade på mig.Det skumma är ju att cirkus röstade inte på Niyama utan på mig ! Hade cirkus fått vittring på en ond niyama så skulle hon väl rösta där !