Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Jag förstår inte riktigt rösterna på Niyama. Än så länge så har hon mest skrivit vettiga saker även om hon kan vara ond.

Egentligen så är jag nog mest sugen på att rösta på Snurrfian pågrund av Harrysen rösten igår. Men något skaver även med hemlig.

Artline röstar på hemlig.
Med tanke på förra leken så känns det konstigt att godförklara någon såpass tidigt i leken. Så gjorde ulvarna i förra leken. Eventuellt så kan hon ha alibi röstat på elo om hon var i lyan. Sedan är rösten på Niyama skum

Jag vill inte rösta i sista minuten igen, och jag hänger inte riktigt med i vad som diskuteras just nu (trött hjärna). Cirkus är skum, hur hon hakar upp sig på att jag inte kollade nya röster innan jag röstade (och dessutom var det laidback av mig men sen tror jag hon skrev att ulvar brukar ha koll så det går ju inte ihop?). Men en god cirkus brukar jaga mig, så jag lämnar det just nu.

Hemligs röstmotivering reagerar jag på, tyvärr verkar hemlig inte varit inne nåt mer och kunnat svara på min fråga om den. Men jag har svårt att tro att hemlig på riktigt tror att jag skulle bli upprörd över att hon skrev att Elo kändes ond, även om Elo varit min ulvkompis.

Niyama röstar på hemlig
Vilken fråga är det du vill ha svar på? Tycker jag svarat men då kanske jag missat.

Alltså jag fattar att det kan vara svårt ibörjan när man är ny, men jag tycker att dina motiveringar är svaga, speciellt när du säger att du tar fram inlägg där du upplever att en person är god och det är ett typiskt teoriinlägg. Men jag har inte fokat på dig utan snarare lagt dig lite åt sidan med de andra som jag inte heller riktigt vet var jag har.
Bra självförtroende jag fick😂

DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
20:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:04 Niyama röstar på hemlig
21:04 cirkus röstar på qitis2
21:06 bollen__ röstar på cirkus
21:08 Blacksmithfarm röstar på cirkus
21:12 Habina röstar på Niyama
21:15 Snurrfian röstar qitis2
21:18 LenaH röstar på Niyama
21:18 Artline röstar på hemlig

hemlig 3
cirkus 2
Niyama 3
qitis2 2
bollen__ 1

Eh, jag hänger inte med. cirkus la sin röst innan hon hade fått några röster själv... Hon kanske ändrar? Hon har inte röstat på Niyama?
Fine
Hon kan ändra iom inga röster på henne innan hon la rösten på mig -true
och jag menade ju just det att hon ju inte röstade på niyama -vilket borde vara det logiska om hon fått vittring på en ond niyama

Menar du då att hemliga sällskapet är hemlig och cirkus?

Jag vet inte hur det hänger ihop men det känns som inlägget som Elo var alldeles för skumt och för att inte betyda något. Just pga hennes roll att hon skulle hålla koll på hemliga sällskapet så... Att hon röstade på cirkus kändes mer som att hon pekade på henne som en av de två ulvarna som skulle lura oss åt fel håll som hon skrev.

Vad är det som gör att du tycker att den är skum? Du kan inte se det märkliga i ditt inlägg när drevet mot cirkus har dragit igång?
Jag noterade faktiskt att det kom snabba röster på cirkus efter jag skrev lite ifrågasättanden om henne -ja.
Framför allt som jag var tydlig med att jag kan ha missförstått och inte alls är säker på om cirkus de facto är ond tex.

Jag vet inte ens om jag borde försöka rädda mig, om det ens går. Habina är superskum nu med rösten tycker jag. Cirkus ör också skum MEN en god cirkus jagar mig, jag tycker hon känns så? Dock osäker. Hemlig skummast.

Drevet mot cirkus? Hon har två (2) röster?!
De kom väldigt tätt och precis där efter kommer qitis "vi kanske missförstår varandra" Du är också inne på att du tycker att Cirkus är skum, samt Niyama, jag skulle kunna tänka mig att det hade blivit röständringar i sista minuter om jag inte hade skrivit något och helt plötsligt hade Cirkus blivit lynchad och jag har svårt att tycka att hon är skum.

Jag noterade faktiskt att det kom snabba röster på cirkus efter jag skrev lite ifrågasättanden om henne -ja.
Framför allt som jag var tydlig med att jag kan ha missförstått och inte alls är säker på om cirkus de facto är ond tex.
Svarar för mig själv - Det tar lite tid att skriva inlägg :) Jag hade inte koll på att bollen__ röstade precis innan mig.

Jag vet inte ens om jag borde försöka rädda mig, om det ens går. Habina är superskum nu med rösten tycker jag. Cirkus ör också skum MEN en god cirkus jagar mig, jag tycker hon känns så? Dock osäker. Hemlig skummast.
Jag håller inte med dig om att @hemlig är skummast men @Habina är skum. Och den rösten stör mig som fan.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar