Svårt det där med vintertidFörutom att du röstat för sent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt det där med vintertidFörutom att du röstat för sent.
Jag håller med om detta! Leker jag från mobilen så kommer det ta tusen år att skriva och jag uppdaterar inte sidan medan jag skriver för det jävlas bara. Jag uppdaterar inte alltid på datorn heller för jag stör mig på det och är man stressad så är det ju inte nått man tänker på. Så jag har inte heller riktigt förstått varför cirkus går på så om detta - men jag vet inte heller vart jag har Niyama. Bara konstaterar att hela diskussionen känns lite konstig.Jag vet inte vart jag har Niyama, men jag tycker du är lite väl hård ang. detta. Jag kan förstå att det tar lite tid att skriva sitt inlägg - inte för att man nödvändigtvis skriver långsamt, men man kanske klurar och funderar osv. Och beroende på om man sitter på dator eller mobil så kan det vara mer eller mindre lätt att hänga med i leken samtidigt som man skriver.
Aha! Jag skrev ett inlägg om mina tankar men tänkte inte på att det skulle va något konstigt. .Det brukar man kalla inlägg som görs av spelare som är ganska säkra på att bli lynchade/käkade. Ex. Q1 blir godförklarad och tror att lyan kan komma att käka henne. Hon ser till att skriva ner alla sina tankar innan DagDL för att inte hålla inne på något som kan hjälpa de kvarvarande i leken.
Nu är DL1 lite tidigt för testamente, kan jag tycka.. Ingen info finns i leken än då (om det nu inte är ngn twist i denna...
Ja?Handlar inte om godförklaringen av Q1. Utan det du anförde om testamente -vilket enligt dig själv inte var av Q1
Jag tycker inte det är konstigt alls faktiskt. Jag reagerade på att @cirkus verkade tycka det däremotAha! Jag skrev ett inlägg om mina tankar men tänkte inte på att det skulle va något konstigt. .
Exakt det fetstilta. Det var onödigt att godförklara q1 som jag uppfattade. Innan det ens finns nån info kan ingen veta.Det brukar man kalla inlägg som görs av spelare som är ganska säkra på att bli lynchade/käkade. Ex. Q1 blir godförklarad och tror att lyan kan komma att käka henne. Hon ser till att skriva ner alla sina tankar innan DagDL för att inte hålla inne på något som kan hjälpa de kvarvarande i leken.
Nu är DL1 lite tidigt för testamente, kan jag tycka.. Ingen info finns i leken än då (om det nu inte är ngn twist i denna...
Ja efter en DL när det inte finns nån som helst info.Jag tycker inte det är konstigt alls faktiskt. Jag reagerade på att @cirkus verkade tycka det däremot
Fast vadå - hon blev lite godförklarad för att hon la en avgörande röst på en ulv, det är ju inget som inte ulvarna redan noterat? Och att nån läggs som god för det är ju inget att hålla inne med heller, vad är då teorierna värda om man inte kan skriva vad man tror.Vad menar du?
Jag tyckte att q1 blev godförklarad - och det var ju uppenbart att effekten blev som den blev
Varför tyckte du det var konstigt av @Harrysen
Jamen rösta på mig då!Fast vadå - hon blev lite godförklarad för att hon la en avgörande röst på en ulv, det är ju inget som inte ulvarna redan noterat? Och att nån läggs som god för det är ju inget att hålla inne med heller, vad är då teorierna värda om man inte kan skriva vad man tror.
Det var ju DL1 så hon blev ju inte godförklarad för att någon trodde hon hade en viss roll.
Jag tycker du är lite luden i det här resonemanget (som du nu tagit upp vid flera tillfällen).
Alltså inte för att va sån, men du hade väl inte särskilt mycket mer substans i dina egna funderingar?Jag vet att @Harrysen är ny men det känns som det blir lite enkla godförklaringar och lite väl enkla motiveringar till sitt röstande även idag. Citaten från Heffaklumpen känns som helt vanliga teorier från som vem som helst skulle kunna skriva, jag kan inte se något som verkligen skulle kunna vara något som talar för att hon skulle vara godare än någon annan?
@bollen__ blir jag aldrig riktigt klok på, när jag tycker att hon är skum så är hon god, när jag tycker att hon är god så är hon skum och nu har hon dessutom haft tidsbrist så jag ligger lite lågt där ett tag.
Samma sak med @qitis (Mirtai) det är lite för lite inlägg och varken min qitisradar eller Mirtairadar är särskilt bra. Så även henne lägger jag lite åt sidan just nu.
Och för att fortsätta med den inriktningen, @Artline glider ofta under radar för mig, jag vet inte vad det är som gör att jag liksom inte riktigt reagerar varken åt det goda eller onda hållet på henne.
Kan ju dock vara värt att ha i åtanke att det kan finnas falska röster i leken också?
Intressant tanke. Står ju dock såhär ovanför alla onda roller:
Vilket borde innebära att alla onda ingår i hemliga sällskapet? Behöver ju inte innebära att teorin är fel dock, men just hemliga sällskapet borde inte vara utanför lyan? Aspirant till hemliga sällskapet tolkar ju jag som någon som vill in i hemliga sällskapet, inte som redan befinner sig där.
Men är det bara jag som tycker det är skitskumt att Elo typ var så tydlig och superskum med sitt inlägg typ ta mig, jag är ond utanför? Virrig hit och dit och inget är som vi tror. När har det hänt sist liksom?
Jo men vilka konstiga konstellationer det finns inom det sällskapet vet ju ingen som inte är med. Denna leken verkar inte funka som andra lekar.
Nej, jag tycker också det är jätteskumt. Därför jag har så svårt att få ihop det. Kan liksom inte ens avgöra om det är rimligare att hon var i eller utanför lyan.
(Kan påverka att jag är nyvaken också )
Men potentiellt, skulle det kunna vara en roll utanför som tjänar på att bli lynchad? Säg att Elo hade någon form av förmåga som, om hon dör i lynch, hamnar i lyan istället? Men blir hon käk hade den dött med henne. Hade nåt sånt kunnat göra att hon hade velat bli lynchad, för lyan hade tjänat på det (utgår då ifrån att onda utanför spelar för samma sida som onda i)?
Fio och Hedinn verkar vara överens i den här diskussionen men det säger egentligen ingenting om deras roller eller om de ens är på samma sida. Jag inser också att klockan håller på och springer ifrån mig och jag behöver försöka bestämma mig för var jag ska rösta samtidigt som det är flera jag inte har hunnit titta på.Hahaha nej, är rätt övertygad om att Elo är död. Tänkte mest om en potentiell förmåga hoppat vidare till en annan ond. Försöker mest hitta nån anledning till att hon skulle kunnat vilja bli lynchad.
Jaha.Varför tyckte du det var konstigt av @Harrysen
(Som dessutom är relativt ny ) att skriva om sina tankar innan natt -DL ? Det är det jag tycker är konstigt av dig (framför allt som det kommer efter natt -DL ) jag undrar om jag missar något ?
Det känns snarast som du känner dig lite pressad om du känner dig fokad i ett inlägg där jag fundera över flera olika och dessutom har funderat över många?Alltså inte för att va sån, men du hade väl inte särskilt mycket mer substans i dina egna funderingar?
Även förra dl tyckte du att just min röst var dålig (vilket jag håller med om och har förklarat), men jag tycker det känns som att du fokar på mig på ett skumt sätt?
Nä, du är lagd åt sidan tills vidare av den enkla anledningen att du röstade ut en ond i DL1.Jamen rösta på mig då!
Jag tycker i allafall att det är onödigt att öppet godförklara någon men det tycker tydligen inte du. Har ju ALDRIG hänt att en som är godförklarad blivit käk. ALDRIG.
Alltså du får gärna hjälpa mig att förståJaha.
Det fetstilta (färgade även grönt för att göra extra tydligt vad som är min fetstilning), hur kom du fram till att Elo borde vetat något om just de 2 i det hemiga sällskapet? Kanske bara jag som är trög men hänger verkligen inte med
Det jag reagerar mest på är att Niyama inte riktigt accepterade min röst och teori igår. Det behöver inte betyda att hon är ond, men andra (tex goda q1) förstod vad jag menade. Det känns som hon blev upprörd att jag påpekade att Elo kändes ond.
Så bara för att inte missa att rösta om läggningen drar ut på tiden: hemlig röstar på Niyama