Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är DL 21.30?
Jag tycker det var en onödig godförklaring och minns inte exakt vilket inlägg men nåt kändes som ett testamente - också helt onödigt efter DL1 eftersom ingen har nån annan info från början
Varför peka ut ett eventuellt testamente @cirkus ? Framför allt som det inte handlade om Q1?Nej inte Q.
Det var heffa eller Harrysen tror jag.
Okej, nej det var inte menat som någon godförklaring av varken Q1 eller cirkus. Skrev att Q1 kändes mindre troligt som god och för mig är det inte någon godförklaring utan just det - mindre trolig.Nä, det var det här inlägget jag syftade på. Men det kanske var mest att jag lägger in mer i det hela än vad du skriver.
Diskussionen rörde inte Niyamas röst utan det rörde att hon på 10 minnuter inte uppdaterat sidan för att se vad som hänt. Utan la rösten i blindo. Jag tycker det är ganska ulvigt5. cirkus - Har funderat lite över rollistan. Röstade som nr 2 i ordningen igår på Elo, vilket jag nämnt i inlägg #212. Jag tycker att det är väldigt svårt att läsa ut något från röstningen när vi inte ens vet om det kan ha varit dolda/falska röster inblandade och är långt ifrån säker på cirkus godhet. Noterar även att Elo röstade på cirkus och cirkus röstade på Elo i DL1. Blir lite förvirrad över diskussionen om att Niyamas röst i DL1 skulle vara till hennes nackdel.
Om det är mig ni pratar om så vet jag inte vad testamente innebär, och har heller inte menat att skriva något sådantVarför peka ut ett eventuellt testamente @cirkus ? Framför allt som det inte handlade om Q1?
Blir lite fundersam på dig faktiskt för det
Jag vet inte vart jag har Niyama, men jag tycker du är lite väl hård ang. detta. Jag kan förstå att det tar lite tid att skriva sitt inlägg - inte för att man nödvändigtvis skriver långsamt, men man kanske klurar och funderar osv. Och beroende på om man sitter på dator eller mobil så kan det vara mer eller mindre lätt att hänga med i leken samtidigt som man skriver.Diskussionen rörde inte Niyamas röst utan det rörde att hon på 10 minnuter inte uppdaterat sidan för att se vad som hänt. Utan la rösten i blindo. Jag tycker det är ganska ulvigt
Aha, jag trodde att det var både Niyamas röst (vem hon röstade på) och det med de 10 minutrarna. Men då har jag missuppfattat/läst in för mycket. Tack för förtydligande/rättning!Diskussionen rörde inte Niyamas röst utan det rörde att hon på 10 minnuter inte uppdaterat sidan för att se vad som hänt. Utan la rösten i blindo. Jag tycker det är ganska ulvigt
Vad menar du?Varför peka ut ett eventuellt testamente @cirkus ? Framför allt som det inte handlade om Q1?
Blir lite fundersam på dig faktiskt för det
Som jag läste det med citat osv så var det det inlägget du gjorde innan natt Dl och det tycker jag var väldigt onödigt att peka ut av cirkus om hon är god faktiskt. Nu vet jag inte alls vart jag har dig vill jag poängtera men jag reagerade på det cirkus anfördeOm det är mig ni pratar om så vet jag inte vad testamente innebär, och har heller inte menat att skriva något sådant
Ska leta upp citaten så du förstår vad jag menarVad menar du?
Jag tyckte att q1 blev godförklarad - och det var ju uppenbart att effekten blev som den blev
Ja gör det duSka leta upp citaten så du förstår vad jag menar
Och konsekvensen av att q blev godförklarad är att hon blev käk tror jag (plus att ulvarna skert vill ha ut henne eftersom hon ofta hittar andra goda ganska snabbt)
Jag tycker det var en onödig godförklaring och minns inte exakt vilket inlägg men nåt kändes som ett testamente - också helt onödigt efter DL1 eftersom ingen har nån annan info från början
Menar du att Q skrev ett testamente?
Q , Du och hemlig röstade på Elo . Hemlig var ju ganska snabb att plocka upp inlägget med alla utpekningar av "goda"
Jag undrar ju då varför Elo valde att rösta på dig?
Jag tror fortfarande inte det är så enkelt att hon var ond utanför och var så öppen med det för inte bli käk. Hon borde räknat ut att hon skulle bli lynchad i DL 1 med det inlägget.
Risken att just hon skulle bli käk var ju minimal om du ställer det mot risken hon tog att bli lynchad med det inlägget.
Så antingen har sättet hon dog på betydelse eller så ville hon säga något mer med sitt inlägg.
Du skriver specifikt att det inte var q1 som skrivit testamente utan heffa eller harrysen.Nej inte Q.
Det var heffa eller Harrysen tror jag.
Handlar inte om godförklaringen av Q1. Utan det du anförde om testamente -vilket enligt dig själv inte var av Q1Ja gör det du
Jag tycker fortfarande att det var jävligt onödigt att godförklara q1.
Men det tycker antaligen inte du för jag tror du har bytt sida
Aha! Men vad innebär testamente, hör det ihop med någon särskild roll/sida, och/eller är det något man bör undvika att göra/skriva för att…? Läst rollistan och hittar inget om något testament. Mvh helt lostSom jag läste det med citat osv så var det det inlägget du gjorde innan natt Dl och det tycker jag var väldigt onödigt att peka ut av cirkus om hon är god faktiskt. Nu vet jag inte alls vart jag har dig vill jag poängtera men jag reagerade på det cirkus anförde
Det brukar man kalla inlägg som görs av spelare som är ganska säkra på att bli lynchade/käkade. Ex. Q1 blir godförklarad och tror att lyan kan komma att käka henne. Hon ser till att skriva ner alla sina tankar innan DagDL för att inte hålla inne på något som kan hjälpa de kvarvarande i leken.Aha! Men vad innebär testamente, hör det ihop med någon särskild roll/sida, och/eller är det något man bör undvika att göra/skriva för att…? Läst rollistan och hittar inget om något testament. Mvh helt lost
”Testamente” är vad goda brukar skriva som sina tankar innan de riskerar att åka ut antingen i käk eller Lynch. Dvs innan DL :enAha! Men vad innebär testamente, hör det ihop med någon särskild roll/sida, och/eller är det något man bör undvika att göra/skriva för att…? Läst rollistan och hittar inget om något testament. Mvh helt lost
DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
21.47 Heffaklumpen röstar på hemlig
bollen__ 1
Niyama 1
hemlig 1
Tror att detta var senaste listan?