Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon roll som bara röstar dolt och vars röst i leken inte räknas?Men vanliga onda utanför lyan brukar ju just känna till lyan väl?
Om det finns flera så kan det ju vara en som vet lyan och en som inte vet?
Den här tänkte jag på som möjlig ond spion i så fall
Sabbatsårulv - Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.
Jag tycker hemlig är skum, tycker hennes teori och hur hon sen förklarar den är jättemärklig och inte går ihop. Men jag vill inte rösta där för jag minns att jag brukar tycka hon är skum.
Harrysen verkar ganska ny? Tror hon (?) kan bli ett lätt offer, och känner mig skeptisk till de som röstat på henne.
Jag måste välja nån, och eftersom Habina var först ut att rösta på Harrysen så blir det Habina.
Niyama röstar på Habina
Fick bråttom att få iväg rösten så fortsätter här: att inte Snurris (som la andrarösten på Harrysen) fick min röst beror på min tanke om att goda måste våga lägga avgörande röster. Sen kan Snurris vara ond som gör det, men jag vill inte rösta på en som lägger andraröst när jag just påpekat att det är viktigt att goda gör det.Jag tycker hemlig är skum, tycker hennes teori och hur hon sen förklarar den är jättemärklig och inte går ihop. Men jag vill inte rösta där för jag minns att jag brukar tycka hon är skum.
Harrysen verkar ganska ny? Tror hon (?) kan bli ett lätt offer, och känner mig skeptisk till de som röstat på henne.
Jag måste välja nån, och eftersom Habina var först ut att rösta på Harrysen så blir det Habina.
Niyama röstar på Habina
Ja. Jag vet inte om Harrysen är ny men uppfattade det så? Sen var det nåt som skavde med hela den där diskussionen, men jag hinner inte läsa den igen just nu. Jag vet inte om du är den onda av er som var inblandade (om någon är det) men det var min bästa idé just nu.Bara så jag hänger med. Du röstar på mig för att jag röstade på Harrysen som är ny?
Ja, det har jag inte ens tänkt på. Blir ju skitsvårt att dra slutsatser när man inte ens vet om ulvarna som ryker var kända för varandra, eller ens i eller utanför lyan?Nu vill man ju veta vad sabbatsårsulv var om andra ulvar kände till henne.
Ja eller hur!Nu vill man ju veta vad sabbatsårsulv var om andra ulvar kände till henne.
Fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet låter ju ändå som att den skulle ingå i lyan?Sabbatsårulv - Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.
Vad är det i min förklaring och teori som inte går ihop tycker du?Jag tycker hemlig är skum, tycker hennes teori och hur hon sen förklarar den är jättemärklig och inte går ihop. Men jag vill inte rösta där för jag minns att jag brukar tycka hon är skum.
Niyama röstar på Habina
Jag är ny, och förvirrad. Försökte sno ihop en dålig teori som inte skulle spela så stor roll, pga totaly förvirradJa. Jag vet inte om Harrysen är ny men uppfattade det så? Sen var det nåt som skavde med hela den där diskussionen, men jag hinner inte läsa den igen just nu. Jag vet inte om du är den onda av er som var inblandade (om någon är det) men det var min bästa idé just nu.
Känns rimligt. Tror jag.Fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet låter ju ändå som att den skulle ingå i lyan?