Klådan from hell jag avlider snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trycker jag Cmd+backspace så försvinner hela texten till vänster om markören i ett enda stycke. Alltså väldigt icke-delete Kanske beror på att jag har brittiskt tangentbord?Backspace dvs textdelete.
Du ska väl ta bort fil sa du ju?Trycker jag Cmd+backspace så försvinner hela texten till vänster om markören i ett enda stycke. Alltså väldigt icke-delete Kanske beror på att jag har brittiskt tangentbord?
Ah, nä där vet jag hur man kommer runt problemet! Det är främst när det gäller text som problemet stör mig, att jag måste klicka mig till slutet av meningen/stycket för att kunna radera liksom.Du ska väl ta bort fil sa du ju?
Ah ok då är jag med! Fn + backspace alternativt ctrl+d borde funka!Ah, nä där vet jag hur man kommer runt problemet! Det är främst när det gäller text som problemet stör mig, att jag måste klicka mig till slutet av meningen/stycket för att kunna radera liksom.
Som en vidgande cirkel, börja i mitten och häll, och cirkla dig utåt typ Om du nu farstår något bättre på den förklaringen?
Låter fullkomligt livsfarligt!
Hur menar du med tornadoform?
Åååh! Det förstås! Jag tänkte tornado från sidan och bara " hur ser det ut som en kanelbulle?" Tack!Som en vidgande cirkel, börja i mitten och häll, och cirkla dig utåt typ Om du nu farstår något bättre på den förklaringen?
Men gud! Det funkar ju hur bra som helst! Båda två! Åh vad jag gillar dig just nu!Ah ok då är jag med! Fn + backspace alternativt ctrl+d borde funka!
AwesomeMen gud! Det funkar ju hur bra som helst! Båda två! Åh vad jag gillar dig just nu!
OnT: Stör mig på att jag inte försökt luska reda på hur man gör ovanstående, utan i 2,5 år bara antagit och accepterat att den funktionen finns inte på Mac.
Jag stör mig som fan på att det återigen snurrar galna råd om hur man på egen hand tar sig ur en hjärtinfakt genom att HOSTA.
Jo serrö - om man misstänker att man har en hjärtinfarkt så ska man hosta så klarar man sig.Va? Seriöst? Hur skulle det fungera?
Har du facebook är det bara att vänta, det kommer sannolikt att dyka upp hos dig också. Så jäkla dumt!Va? Seriöst? Hur skulle det fungera?