Störiga saker vi stör oss på - del 9

Nu (och tidigare) stör jag mig på att det inte funkar med Ctrl + klick för att få upp produkten i ett nytt fönster på Lindex.se ?! Funkar ju på alla andra sidor, men inte hos dem...

Jag stör mig på The magic roundabout. Fattar inte hur nån kunde tycka det var en bra lösning, den är vidrig! Åtminstone känns det så när man inte riktigt vet vilken avfart man ska till...
1438697736-roundabout-swindon.jpg

Jag stör mig på The magic roundabout. Fattar inte hur nån kunde tycka det var en bra lösning, den är vidrig! Åtminstone känns det så när man inte riktigt vet vilken avfart man ska till...
1438697736-roundabout-swindon.jpg

Jag har för mig att en viss Crowley (referens Good Omens, by Pratchett & Gaiman :angel:) har en del med de jobbiga lösningarna i Englands vägsystem att göra.

P.S ryktas om att den kommer som tv-serie snart!!

Min glasögonbåge har gått sönder, troligen finns ingen passande front att få tag i hos tillverkaren och jag satte i nya glas i bågen i början av september - för 3 500 spänn :meh:

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
86 87 88
Svar
1 758
· Visningar
81 261
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
677
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 262
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCVII