Att det onda i mitt öra är tillbaka efter konstant smärta i två veckor... vi kunde inte landa med flygplanet direkt igår, utan var tvungna att snurra ett par varv i luften pga kö = hemskt tryck i öronen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att de som var här och fixade fönstren, släckte lampan i sovrummet genom att trycka på knappen (har Phillips hue). Så om jag vill tända måste jag kliva upp ur sängen.
Att bananflugsjävlarna som har flyttat in i mitt kök vägrar att lägga sig att drunkna i fällorna jag satt ut
Jag stör mig på att jag köpte två par skitsnygga byxor i helgen. Provade en färg som satt bra så jag tog två färger.
Det paret jag inte testade visade sig vara en halv storlek mindre och sitter tajt. Den jag provade sitter bra men efter en dags användning så har en söm spruckit för att de tagit för liten (obefintlig) sömsmån.
Morr.Nu måste jag banta lite resp laga sömmen för att kunna ha dem.
Att bananflugsjävlarna som har flyttat in i mitt kök vägrar att lägga sig att drunkna i fällorna jag satt ut
Oooh, I like this ideaDet sista har jag lämnat ugnen öppen över natten med en halv citron i på en plåt, givetvis ingen annan frukt i rummet. På morgonen stänger jag ugnen och sätter den på 200 grader. Tar död på nästan hela beståndet