Störiga saker vi stör oss på - del 9

Haha klart man kollar upp. Jag stör mig på att Birkagatan 160 inte heller finns. Figurerar i ngn hemlarmsreklam. Jag bodde tidigare på Birkagatan. Kort liten gata jorå så att
Haha, blev helt ställd över varför jag visste att du bott på Birkagatan, tills jag insåg att jag ju skickade schampoprover till dig en gång. Så det var ju skönt att jag inte stalkat omedvetet :D

https://www.tidningenridsport.se/halm-som-dekoration-ror-upp-starka-kanslor/

Jag stör mig faktiskt på detta att använda halm som dekoration. Speciellt ett år som detta. Nu kan jag inte läsa artikeln men fanns det verkligen inget alternativ :confused:
Gröna Lunds informationschef Annika Troselius var beredd på att nöjesparken skulle få kritik när de använde 700 halmbalar som dekoration.

Men ändå så gjorde de det :meh:

Jag stör mig på att lokalbussarna och länsbussarna stämmer så dåligt, behöver åka lokalbussen tre km för att ta mig till rätt buss och så vänta 35 minuter. Jag värderar min fritid lite för högt. :cautious:

https://www.tidningenridsport.se/halm-som-dekoration-ror-upp-starka-kanslor/

Jag stör mig faktiskt på detta att använda halm som dekoration. Speciellt ett år som detta. Nu kan jag inte läsa artikeln men fanns det verkligen inget alternativ :confused:
Gröna Lunds informationschef Annika Troselius var beredd på att nöjesparken skulle få kritik när de använde 700 halmbalar som dekoration.

Men ändå så gjorde de det :meh:
De säger att de bett om halm som inte duger som foder.

https://www.landlantbruk.se/lantbruk/grona-lunds-halmdekoration-uppror/

Idioter i mitt camino-forum på Facebook! :banghead:

Nån startar en tråd och ställer en helt rimlig fråga i stil med "När jag kommer till Saint-Jean-Pied-de-Port, hur vet jag var själva Caminon startar? Är det utmärkt någonstans, eller svårt att hitta?".

Hon får sen endast svar i stil med:

"Caminon har redan börjat, inom dig!"
"Oroa dig inte, the Camino will provide!"

:banghead::banghead::banghead:

Att solen står så lågt nu på morgonen så den når in under verandataket och lyser i ögonen på mig när jag försöker läsa buke

Jag stör mig om en reklam som proklamerar att en tomatsås gjord på en viss sorts burktomater är favorit på Trädgårdsgatan 41 i Stockholm. Den adressen existerar inte.

Mvh

Fact Check Nazi
Nej, men på 13 andra orter.
Behöver det bara vara vad som är populärt i Sthlm som ska vara värt något som norm?

/Mia som måste dubbelkolla kollen :o
(men inte ens har sett reklamen)

Nej, men på 13 andra orter.
Behöver det bara vara vad som är populärt i Sthlm som ska vara värt något som norm?

/Mia som måste dubbelkolla kollen :o
(men inte ens har sett reklamen)

Har dock för mig att de säger att det är Stockholm i reklamen!

Jag tror att andra adresser på olika orter förekommer i reklamen också, vill minnas att jag kollat upp någon mer som inte heller existerade. Men Trädgårdsgatan var den jag såg precis innan jag skrev inlägget.

Fast de säger ju just "Trädgårdsgatan 41 i Stockholm" i reklamen, annars hade det ju inte varit störande. :confused:
Var inte menat som en seriös fråga om de kanske menade andra platser.
Ironi och spinna-vidare-kommentar som bara var menad att vara kul ;)
Sorry, skulle ha markerat så det framgick (kan jag se nu i efterhand)

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
88 89 90
Svar
1 791
· Visningar
82 264
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 639
Senast: Mineur
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
678
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
25 262
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar