R
Raderad medlem 68338
Jo serrö - om man misstänker att man har en hjärtinfarkt så ska man hosta så klarar man sig.
Speciellt viktigt är att man delar den informationen till så många som möjligt - för att rädda liv.
wtf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo serrö - om man misstänker att man har en hjärtinfarkt så ska man hosta så klarar man sig.
Speciellt viktigt är att man delar den informationen till så många som möjligt - för att rädda liv.
Stör mig på att när man har möte så sitter ALLA tysta och bara håller med fastän de uppenbarligen har väldigt många åsikter som de gärna luftar vitt och brett annars
Känner igen det där... Man har möte pga något problem men när sen alla samlas så är det helt plötsligt inga problem
Exakt så
Och själv framstår man som att man är ställets surtant pga verkar helt plötsligt som att man är den enda med åsikter/kritik
Jag har aldrig kunnat hålla käften
Jag vet att jag sett det många gånger genom åren, det är alltså bara påhitt? jag trodde faktiskt det stämde iom att jag sett det så många gångerJag stör mig som fan på att det återigen snurrar galna råd om hur man på egen hand tar sig ur en hjärtinfakt genom att HOSTA.
Det är ren bullshit.Jag vet att jag sett det många gånger genom åren, det är alltså bara påhitt? jag trodde faktiskt det stämde iom att jag sett det så många gånger
Det är ren bullshit.
Varje gång jag ser det protesterar jag.
Mardrömmen är att någon sjukhusrädd person bara hostar, och skiter i att kontakta 112.
Det är korrekt.Men alltså.. är folk efterblivna och delar vad som helst?
Det är korrekt.
Det är bara du.Jag stööör mig på boken jag läser. Inte för att jag kan sluta läsa nu när jag väl har kommit in i den, men liksom:
”... i drömmen hade jag varit ute och fiskat med pappa på landet. Vi hade suttit i ekan och jag hade just dragit upp en gädda”.
Nog för att det handlar om en dröm, men ”dra upp en gädda”? Det gör man väl inte? Eka och fiske - i en nostalgisk dröm - det tolkar i alla fall jag som ett stilla lugn med ett metspö i handen och ett flöte som guppar stilla på vattenytan. Men det kanske bara är jag.
Störigt, hur som.
Det är bara du.
Klart man fiskar för att få fisk!
Drömmar... är ju inte alltid logiska och realistiskaJovisst, så långt kan jag väl vara med! Men en GÄDDA? På ett metspö (ja ja, nu framgår det då inte att det verkligen ÄR metspö de fiskar med, men det är så jag ser hela situationen framför mig samt att författaren dessutom refererat till just det tidigare)?
Då är man en riktig storfiskare, skulle jag vilja påstå. Eller så har jag bara alltid varit riktigt kass ... Mvh, Mörtfiskaren.
Jovisst, så långt kan jag väl vara med! Men en GÄDDA? På ett metspö (ja ja, nu framgår det då inte att det verkligen ÄR metspö de fiskar med, men det är så jag ser hela situationen framför mig samt att författaren dessutom refererat till just det tidigare)?
Då är man en riktig storfiskare, skulle jag vilja påstå. Eller så har jag bara alltid varit riktigt kass ... Mvh, Mörtfiskaren.