Backspace dvs textdelete.
Det funkade inte alls, cmd + backspace tar bara bort ett ord. Jag vill ha funktionen av delete-knappen som raderar bokstäver "åt andra hållet" jmf vad backspace gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Backspace dvs textdelete.
Läste du vidare sen? Jag trodde att mineur ville ta bort filer som man gör på pc med delete men det var text. Ctrl+D alternativt fn+backspace tar bort text till högerDet funkade inte alls, cmd + backspace tar bara bort ett ord. Jag vill ha funktionen av delete-knappen som raderar bokstäver "åt andra hållet" jmf vad backspace gör.
Jag hade en sådan kollega. På fb var allt kärlek och snuttigull, men på jobbet satt hon minsann och gnällde över allt som var fel på honom och deras förhållande.. why liksom?En bekant på fb som måste tagga sin pojkvän i alla möjliga löjliga/romantiska/komiska inlägg som florerar. Naturligtvis med mass hjärtan och puss-smileys. Det som är roande i det hela är att hon gjorde likadant med sin förra pojkvän (som såklart också var hennes själsfrände) och ibland har inläggen nu snurrat ett varv så att hon har taggat båda pojkvännerna i samma kommentarsfält, med något års mellanrum. Tack fb för att du gör mig uppmärksam på det i mitt flöde
Säger detsamma och tillägger irritstionsmomentet där folk gnäller på andra så fort de råkar andas, men hävdar sig själva som så mycket bättre hela tiden.Stör mig på folk som ska gnälla så fort dom har en fis på tvären
Håller med dig helt och hålletSäger detsamma och tillägger irritstionsmomentet där folk gnäller på andra så fort de råkar andas, men hävdar sig själva som så mycket bättre hela tiden.
Lycka till, zebran!Jag stör mig på en viss egoist i familjen. Sorten som bara suckar och himlar med ögonen om man råkar nämna något som hen är ointresserad av. I det här fallet den operation jag efter 1,5 års väntan äntligen ska göra om drygt ett dygn som jag gud förbjude råkade nämna.
Stör mig därtill på att det är hen som åkt på att se till att inget händer första dygnet efter op. Känns inte helt optimalt, om vi säger så.