Ont i ryggen å stel som f*n.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta på Dobsom. Älskar deras kläder Figursydda i den bemärkelsen att de inte hänger som en säck utan sitter snyggt men inte figursydda i den bemärkelsen att man inte kan röra sig för det kan man göra precis som man villJag stör mig på, att fina sportjackor, typ jackor för vandring, uteliv, i dammodell alltid har insvängd midja. Jag vill ha raka jackor som sitter löst och ledigt, inte figursytt!!! Bläh!
Tur att man inte behöver använda det!Sköljmedel
Ja! Men har en sambo som villTur att man inte behöver använda det!
Introducera honom för ättika med någon droppe "god lukt"! (Typ olja med en lukt du gillar, luktar extremt svagt, bara fräscht. ) Förstår inte hur folk använder stinkande, miljöfarliga sköljmedel frivilligtJa! Men har en sambo som vill
Och glömde precisera - sköljmedel som LUKTAR
Vi har använt luktfritt sköljmedel länge men nu tycker hon () inte att kläderna luktar gott och tvättade med sitt äckelmedel ikväll som tur är bara sina kläder men det stinker i hela huset tycker jag!! Hon känner självklart ingentingIntroducera honom för ättika med någon droppe "god lukt"! (Typ olja med en lukt du gillar, luktar extremt svagt, bara fräscht. ) Förstår inte hur folk använder stinkande, miljöfarliga sköljmedel frivilligt
Det som gör så irriterande ont!Svullen gomspene. Tror konstant att jag har snor i halsen men icke
Städerska i simhallen (av sammanhanget framgår att hon nyss börjat där) "De här miljövänliga medlen KÄNNER man inte det blir rent av, vi måste be om annat. Det är så trevligt när det LUKTAR rent."Vi har använt luktfritt sköljmedel länge men nu tycker hon () inte att kläderna luktar gott och tvättade med sitt äckelmedel ikväll som tur är bara sina kläder men det stinker i hela huset tycker jag!! Hon känner självklart ingenting
Introducera honom för ättika med någon droppe "god lukt"! (Typ olja med en lukt du gillar, luktar extremt svagt, bara fräscht. ) Förstår inte hur folk använder stinkande, miljöfarliga sköljmedel frivilligt
Gör turligt nog inte ont, men så jävla irriterande och äckligt! Nu har svullnaden gått ner lite men i morse var det så pass att den envisades med att ligga på tunganDet som gör så irriterande ont!
Har du provat använda ättika? Jag har för mig att det också tar bort statisk elektricitetDet är iofs inte helt frivilligt men jag kan ge en anledning till att använda sköljmedel.
I våras köpte jag nya jobbskor vilket i sig är ett jäkla projekt
Skorna var jättebra tills jag upptäckte att jag fick extremt många stötar av precis allt: handtag, kortläsarna på dörrarna, de intagna m.m.
Vi snackar alltså hundratals stötar varje dag. (Normalt för mig är att få några stötar per dag samt extra när de intagna envisas med fleecetröjor och vid visitation glömmer hålla i dörrhandtaget.)
Helt ohållbart i mina ögon så jag blev tvungen att för första gången i mitt liv köpa sköljmedel. Jag är glad att det funkade eftersom nya jobbskor inte växer på träd men helst hade jag sluppit sköljmedel
Helt otroligtStäderska i simhallen (av sammanhanget framgår att hon nyss börjat där) "De här miljövänliga medlen KÄNNER man inte det blir rent av, vi måste be om annat. Det är så trevligt när det LUKTAR rent."
Anser du att du har städat så det BLIVIT rent eller inte. Var inte det målet?
Hur luktar RENT? Som konstgjorda tillsatser?
På väggen två meter bort hänger skyltar om att via hänsyn och inte använda parafymerade produkter
(var i somras så någon har nog tvingat dem att använda dem att använda det hopplösa miljö- och allergivänliga alternativet ändå, för det är fortfarande trevligt i omklädningsrummen)