Att jag helt plötsligt inte kan förklara saker utan tappar både ord och meningar och vet inte hur jag ska förklara. Och är jag lite stressad eller nervös så blir det ännu värre. Det låter bara som om jag svamlar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det du räknar upp har väl inet samband med om du skulle bli en bra mamma?Att hela min kropp skriker efter barn. Men jag är singel, har inte bra inkomst, bor illa, osv osv
Självfallet inte, men det är verkligen inte en bra tid i livet att skaffa barn. Lägenheten är på 25kvm så jag har knappt plats för en barnsäng, är inte anställd utan bara arvoderad på en tidsbegränsad anställning osv. Vill ha lite mer säkerhet när jag ska ha ansvar för ett annat livDet du räknar upp har väl inet samband med om du skulle bli en bra mamma?
Det finns de som har alla materiella bitar på plats och lever i relation men ändå inte skulle vara några lämpliga föräldrar.
Förstår dig till fullo
Vad heter han som är lite äldre åmer gråhårig som är med i likande serie?
Vad heter han som är lite äldre åmer gråhårig som är med i likande serie?
Hur är det möjligt att störa sig på Horatio?!Horatio i tv-serien CSI Miami
Var ncis new orleans, finns så många nu så det går nog inte att hålla reda på alla utan ett diagram.Grissom i CSI originalet Läs Vegas och Mac (Hur det nu stavas) i CSI New York.
Vad skådespelarna heter vete tusan dock
Det kan vara ett varningstecken. Jag var likadan innan jag gick in i väggen. Som att hjärnan sa till mig att leva lite långsammare. Om jag lyssnade? Nä, hej väggen!Att jag helt plötsligt inte kan förklara saker utan tappar både ord och meningar och vet inte hur jag ska förklara. Och är jag lite stressad eller nervös så blir det ännu värre. Det låter bara som om jag svamlar
Jag har lite diagnoser där det är vanligt men det kan ju vara en begynnande depression. Känner mej hyfsat låg emellanåt och det brukar vara första tecknet för mejDet kan vara ett varningstecken. Jag var likadan innan jag gick in i väggen. Som att hjärnan sa till mig att leva lite långsammare. Om jag lyssnade? Nä, hej väggen!
ta hand om dig!Jag har lite diagnoser där det är vanligt men det kan ju vara en begynnande depression. Känner mej hyfsat låg emellanåt och det brukar vara första tecknet för mej
Tack ska göra mitt bästata hand om dig!