Bo på camping... #taväckmigfrånhelvetetnu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor camping, förmodar jag? Vi bodde på en jättemysig liten camping i Norge en gång. Var väl vi och 2-3 andra par..... Men en sådan camping som, säg, Böda hade gjort mig helt GALEN....Bo på camping... #taväckmigfrånhelvetetnu
Stor camping, förmodar jag? Vi bodde på en jättemysig liten camping i Norge en gång. Var väl vi och 2-3 andra par..... Men en sådan camping som, säg, Böda hade gjort mig helt GALEN....
Jobbade på en camping en sommar för många år sedan och jag begriper inte hur man står ut Jag fick ju i alla fall betalt för att vara därBo på camping... #taväckmigfrånhelvetetnu
Jag håller med dig till 100%! Ändå gjorde jag samma sak igår. Skulle in på tre olika affärer, max 5 minuter på varje. Hunden var med, vilket brukar vara lugnt, han ligger i baksätet med alla fönster max öppna. Men, med luftfuktigheten så var det varmare ute än i bilen, och han började flåsa efter typ två minuter. Så sambon eller jag satt kvar med bilen igång. Och den andra gjorde ärenden i expressfart.Idag lyfter vi en gammal klassisk trafikstörning igen.
Puckon som bländar av i god tid men slår på helljuset igen några billängder innan själva mötet.
En beteenderubbning nästan i klass med att lämna bilen på tomgång medan man handlar(!) på Ica Nära, för att hålla ac:n igång. Såg det senast i förrgår.
Fast det tycker jag ändå är aningen mindre förkastligt. Den jag såg lämnade bilen, alltså tom, för att inte behöva sätta sig i en varm bil sen...Jag håller med dig till 100%! Ändå gjorde jag samma sak igår. Skulle in på tre olika affärer, max 5 minuter på varje. Hunden var med, vilket brukar vara
Folk är inte riktigt klokaFast det tycker jag ändå är aningen mindre förkastligt. Den jag såg lämnade bilen, alltså tom, för att inte behöva sätta sig i en varm bil sen...
Det är fantastiskt hur snabbt saker levereras i världen, tills de når Sverige.Jag stör mig på PostNord! Har med spänning följt min försändelse från USA via USPS spårtjänst. Det tog 25h från det att försändelsen lämnade säljaren tills den tagit sig till ett uppsamlingsställe i NYC, hanteras och flygas till och dessutom med flyg lämna Köpenhamn. 50h senare så är senaste uppdateringen fortfarande att den lämnat Köpenhamn med flyg.
Då ska den alltså flyga till Arlanda och tullen nu då? DÄR kan det ta sin lilla tid.....Jag stör mig på PostNord! Har med spänning följt min försändelse från USA via USPS spårtjänst. Det tog 25h från det att försändelsen lämnade säljaren tills den tagit sig till ett uppsamlingsställe i NYC, hanteras och flygas till och dessutom med flyg lämna Köpenhamn. 50h senare så är senaste uppdateringen fortfarande att den lämnat Köpenhamn med flyg.
Det har typ inte regnat där jag bor på ja.. månader. Sen förra veckan hände det och det kom en skvätt. Var och handlade den dagen. Inne på ICA stod två kärringar och pratade, hörde den ena säga till den andra att usch så tråkigt det var med vädret idag, ska resten av sommaren regna bort nu..Folk som sitter på Facebook och gnäller över regnet. Skärp er förfan! Det sjuka är ju att det dessutom är hästmänniskor som klagar.
Jag tror helt ärligt att vissa människor - kanske speciellt om man vare sig har trädgård eller hästar - helt har lyckats missa hur allvarlig torkan är.......Det har typ inte regnat där jag bor på ja.. månader. Sen förra veckan hände det och det kom en skvätt. Var och handlade den dagen. Inne på ICA stod två kärringar och pratade, hörde den ena säga till den andra att usch så tråkigt det var med vädret idag, ska resten av sommaren regna bort nu..
Hade typ lust att gå fram och ge tanten en lavett
Helt otroligt hur korkade folk är.. Förstår verkligen inte hur man har mage att klaga i det här läget, även om man personligen gillar den här horribla värmen så borde man ju fatta hur mycket regn faktiskt behövs just nu. Snacka om att vara negativ dessutom..
Som min sambo som efter två dagar med regn konstaterar att nu kommer resten av sommaren regna bort... ja, just detDet har typ inte regnat där jag bor på ja.. månader. Sen förra veckan hände det och det kom en skvätt. Var och handlade den dagen. Inne på ICA stod två kärringar och pratade, hörde den ena säga till den andra att usch så tråkigt det var med vädret idag, ska resten av sommaren regna bort nu..
Hade typ lust att gå fram och ge tanten en lavett
Helt otroligt hur korkade folk är.. Förstår verkligen inte hur man har mage att klaga i det här läget, även om man personligen gillar den här horribla värmen så borde man ju fatta hur mycket regn faktiskt behövs just nu. Snacka om att vara negativ dessutom..