Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte bara byt frekvens? hur många kanaler som helst som byter frekvens just nu.Lugna favoriter har slutat sända på radion
Nej, de har slutat sända på FM fr.o.m 1 aug, punkt slut liksom finns bara som app och på nätet. Lite knepigt då vi lyssnar mest på dem i bilen.Inte bara byt frekvens? hur många kanaler som helst som byter frekvens just nu.
Åsnorna på Santorini? Visserligen har de det för jävligt men när jag googlat de bilder som följt med i diverse länkar så har de varit från Nepal och Jordanien. Filmen där en man piskar sin åsna är dock från Santorini.Jag stör mig på den här länken med plågade åsnor som går runt på Facebook nu. Eller, egentligen inte så mycket länken i sig, utan fatshamingen som följer med i kommentarsfälten.
Och så stör jag mig på att folk inte ser att bilden med den feta kvinnan som rider en åsna är fejk
Samma med rockklassiker. Vet inte vad jag ska lyssna på i bilen nuNej, de har slutat sända på FM fr.o.m 1 aug, punkt slut liksom finns bara som app och på nätet. Lite knepigt då vi lyssnar mest på dem i bilen.
Men rocklassiker har väl bytt frekvens för den fick jag inte på 99,2 där jag bor i alla fallSamma med rockklassiker. Vet inte vad jag ska lyssna på i bilen nu
Dom har sagt att dom skulle gå över till appen. Men då kanske jag missförstod. Tyckte det lät som att det enbart var via appen och nätetMen rocklassiker har väl bytt frekvens för den fick jag inte på 99,2 där jag bor i alla fall
Jag fick i alla fall in rock klassiker på 99,2 i gamla bilen i onsdagsDom har sagt att dom skulle gå över till appen. Men då kanske jag missförstod. Tyckte det lät som att det enbart var via appen och nätet
Samma med rockklassiker. Vet inte vad jag ska lyssna på i bilen nu
Jag fick i alla fall in rock klassiker på 99,2 i gamla bilen i onsdags
Hittade svaret på varför det har bytts och sådant: https://www.radioplay.se/rockklassiker/kampanj/frekvenser
Där står det också om rockklassiker finns kvar hos dig @nightcrawler - varför skulle de som bestämmer stöka till så här för!
Vad finansierar de sig på nu förresten om reklam blivit förvjudet? Och vad är detta om att förbjuda reklamfinansierade radiostationer, varför har jag inte hört det förut
Nu måste man väl snart köpa medlemskap istället eller nåt Jag föredrar faktiskt reklam framför det!
Hel snurrigt